سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 مرداد 22 , ساعت 12:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تاریخچه "روزنامه قانون" در ایران، چه در قبل از انقلاب و چه در بعد از انقلاب با رمز و راز وابستگی همراه اسـت، این روزنامه اولین بار در سال 1307 هجری قمری توسط میرزا ملکم خان ارمنی که یک فراماسونر و وابسته به انگلیس بود، در لندن منتشر و به ایران ارسال می گردید. سابقه روزنامه قانون با مدیریت ملک خان ارمنی، بسیار مشکوک و پیچیده است، زیرا علی رغم مخالفت حکومت قاجار، آن روزنامه برای خوانندگان ارسال و پیروان ملکم خان و افراد فراموشخانه(فرماسونرها) روزنامه قانون را بصورت محرمانه دریافت می کردند!

با توضیحات فوق، وابستگی "روزنامه قانون" به استعمار پیر انگلیس و جریان صهیونیستی فراماسونری ثابت می شود و لذا مؤسس و مدیر مسئول "روزنامه قانون" (آقای علیرضا نیکوئی و خانم مهناز مظاهری) با علم به سابقه سیاه آن روزنامه، با حمایت پنهان معاون رئیس جمهور در سازمان محیط زیست(خانم ابتکار)، در دهه چهارم انقلاب اسلامی درخواست مجوز نشر روزنامه قانون را می نمایند!

علیرضا نیکوئی با دکترای ادبیات فارسی در همان مسیری که مُلکم خان ارمنی با نثر زیبای ادبی در روزنامه قانون قلم می زد، در حرکت است و محکومیت چندین باره خانم مهناز مظاهری و توقیف روزنامه قانون در سالهای 93 و 95 در حمله به نهادهای انقلابی، خبر از وابستگی آن روزنامه بهت جریانهای ضدانقلابی می دهد و لذا روزنامه قانون، که در زمان غرش شلیک شش موشک سپاه به مقر داعش، آنرا تدبیری عاقلانه دانسته بود، پس از اینکه بی تأثیری حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور در شلیک موشکها ثابت شد، روزنامه قانون، همگام با جریان صهیونیسم، خون پاک شهید محسن حججی بدست داعش و آمریکا را مربوط به بی تدبیری در شلیک موشکهای سپاه به مقر داعش دانست!

البته تأثیر پذیری خانم مهناز مظاهری، معاون آموزش سازمان محیط زیست، از رئیس خود خانم ابتکار را نباید از نظر دور داشت، زیرا افراد پست و حقیری که جرأت نوشتن مخفیانه در پشت درب سرویسهای بهداشتی را هم نداشتند، امروز بعنوان عمله های داعش، اسرائیل و آمریکا در "روزنامه قانون"، به ارزشهای والای نظام اسلامی حمله می کنند!، یک روز کاریکاتوری از منتقدان دولت را از درون سرویس بهداشتی به چاپ می رسانند و روزی نامه اشان توقیف می گردد! و امروز هم در حمایت از اربابان داخلی و خارجی خود، به نهادهای انقلابی و توانمندی و اقتدار کشور حمله ور می شوند! ولذا پرده دری و بی ادبی مدعیان دکترای ادبیات و متخصص محیط زیست را در وابستگی آنان باید دانست و لاغیر!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ