سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، همنشین نیکویی برای ایمان است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 مرداد 24 , ساعت 5:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آن مشتاق برجام آمریکائی، آن مجری برجام برد-برد کدخدائی، آن گوینده برجام آفتابی، آن ثناء گوی برجام خدائی!، آن برجامل شکننده تحریمهای کذائی! آن برجام تحمیل کننده رکود اقتصادی! آن برجام دور کننده سایه جنگ قلابی! آن برجام آونده عزت دروغی! آن برجام دور کننده چماق من درآوری! حاج حسن روحانی، قِلَت دُروغهُ! و کَثُرت تَزویرُه، در تازه ترین کشفیات، "برجام را حافظ امنیت پایدار" خوانده! و لذا مردم باید، حاج حسن اشرافی(روحانی) را فرشته نجات ایران دانند و جسم او را بعد از فوت،(یحتمل در بیمارستانهای انگلیس!)بعنوان سَنبُل لیبرالهای دهه چهارم انقلاب اسلامی، در خیابانها بگردانند و در موزه سعدآباد، نگهبان باشند!

آن حقوقدانِ متخصص در امور مختلفه، آن آمریکا را کدخدا و مساوی جهان داننده!، آن اوباما را مؤدب خوانده! آن فن مذاکره با کدخدا(آمریکا) را در نزد اجنبی فراگیرنده! آن که در دفاع از کابینه دوازدهم، از توهمات، برائت جوینده! گفته است: «آمریکا نه شریک خوبی است و نه طرف مذاکره‌ کننده مورد اعتماد.»

آری؛ از همه توهمات برجامی و تخلفات و تقلبات انتخاباتی حاج حسن باید گذشت، زیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه جفاها و نامردمیهای جناب روحانی بر علیه نظامغ اسلامی در انتخابات 96 گذشتند، تا انقلاب اسلامی در عبور از پیچ بزرگ تاریخی، از سوی لیبرالهای غربزده، بیش از این دچار تهدید نگردد.

کاش مجلس شورای اسلامی خاموش می ماند و در برابر تحریمهای جدید آمریکا، مصوبه ای نداشت، زیرا اقدامات مجلس ایران، در برابر تحریمهای مجلس آمریکا، شبیه بازی مسخره برد-برد حسن روحانی در برجام است، که ستانده های ایران از برجام نسیه! و می بایست لغو تحریمها باشد، که حاصل نشد! و انجام تعهدات ایران در برجام، نقدا و به فوریت و حتی بیش از تعهداتمان در برجام، توسط حسن روحانی اجراء شد و تأسیسات هسته ای کشور را به مخروبه ای تبدیل کرد!

آری؛ برجام چیست؟! اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا، در تعریف برجام گفت؛ "با برجام بدون شلیک یک تیر تأسیسات هسته ای ایران را از کار انداختیم."حسن روحانی رئیس جمهور ایران، بصورت حقیرانه و مشمئز کننده سه روز قبل برجام را این چنین تعریف کرد و گفت: «برخی می‌گویند ایران در برجام سر بقیه کلاه گذاشته است!»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ