سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بی عمل مانند تیرانداز بی زه[کمان[است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 مرداد 27 , ساعت 3:2 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر شخص حسن روحانی بر ترس و لرز از شیطان بزرگ غلبه کند! و به آرشیو سخنان خود، از انتخابات ریاست جمهوری سال 92ف و وعده های پس از مذاکرات هسته ای و برجام نگاهی بیندازد، آنگاه اگر وجدان بیداری داشت، خجالت زده و شرمسار ملت بود و شکست برجام را اعلان و از ریاست جمهوری، که با تخلف و تقلب در آن پیروز شده، استعفاء می داد، اما چه کنیم! حسن روحانی آمریکا را کدخدا!، به اسلام آمریکائی و لیبرالسیم، وفادار! و با تفکر امام، انقلاب اسلامی و رهبری زاویه دارد و لذا جرأت اعتراف به شکست خود در برجام را ندارد!

البته حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی در ادعای کذبی به دفاع از وزیر راه و شهرسازی و برجام پرداخت و گفت؛ «ما هواپیما می‌خریم بدون اینکه بودجه‌ی اضافه‌ای تحمیل شود البته در این زمینه آقای ظریف و دکتر آخوندی کار بزرگی کردند.» حال پرسش این است، اگر رئیس جمهور به گفته خود صادق باشد، پس چرا این دو وزیر هوشمند! و موفق! نتوانستند قطعات یدکی لازم برای تعداد زیادی از هواپیماهای مسافربری زمین گیر شده در پارگینگ فرودگاها خریداری کنند؟! مگر قرار نبوده پس از برجام این مشکل مرتفع گردد؟! ضمناً اگر مشکل خرید هواپیمای مسافربری حل شده، پس چرا امکان تحویل هواپیماهای مسافربری خریداری شده از روسیه وجود ندارد؟!ت

باید به آقای روحانی گفت! از کذب و نفاق با ملت ایران دست بردارد!، او گفته بود که با توافق برجام، تحریمها لغو می گردد، اما امروز، به جای دریافت پول نفت، اجناسی همچون سنگ پا، لوله فاضلاب، اسباب بازی و ... به کشورمان وارد می کنند؟! تعطیلی و نیم تعطیل بودن بیش از 70 درصد صنایع و کارخانجات کوچک و بزرگ نشانه ی چیست؟!

رشد افسار گسیخته نقدینی، ورشکستگی تعدادی از بانکها، تحریمهای پی در پی آمریکا، بدهی چند صد هزار میلیارد تومانی دولت به بانک مرکزی، مسدود نمودن حسابهای ارزی اشخاص حقیقی و حقوقی و عدم واریز مبالغ فروش محصولات پتروشیمی از سوی چین، کاهش فروش نفت و عدم رابطه بانکی برای واریز پول نفت به حساب بانک مرکزی ایران، غلبه واردات بر صادرات، رکود شدید اقتصادی و بحران اشتغال، همه اینها گویای محقق نشدن وعده های حاج حسن روحانی و شکست رسمی برجام است!

 والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ