سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ در صفت مؤمن فرمود : ] شادمانى مؤمن در رخسار اوست و اندوه وى در دلش . سینه او هرچه فراختر است و نفس وى هرچه خوارتر . برترى جستن را خوش نمى‏دارد ، و شنواندن نیکى خود را به دیگران دشمن مى‏شمارد . اندوهش دراز است ، همتش فراز . خاموشى‏اش بسیار است ، اوقاتش گرفتار ، سپاسگزار است ، شکیبایى پیشه است ، فرو رفته در اندیشه است ، نیاز خود به کس نگوید ، خوى آرام دارد ، راه نرمى پوید . نفس او سخت‏تر از سنگ خارا در راه دیندارى و او خوارتر از بنده در فروتنى و بى آزارى . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 مرداد 31 , ساعت 1:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تنها راه نجات انقلاب اسلامی، مبارزه قاطعانه با دکانهای دونبش فرصت طلبان چپ و راست و پیروی از ولی فقیه زمان است،ب و گرنه مردم و جوانان، همواره فریفته کالاهای تزویر چپ و راست می گردند! با پایان جنگ تحمیلی و شروع دهه دوم انقلاب، جریان چپ و راست در کشور خودنمائی بیشتری کرده و لذا فرصت طلبان دو جریان، بخصوص در ایام انتخابات، ملت را فریفتند و دکانهای دونبش خود را همزمان با فرستادن فرزندان خود به غرب، گسترش دادند!

با گذشت زمان، بخشی از مردم دریافتند، که فریب دکانهای دونبش فرصت، طلبان چپ و راست را خورده و لذا بدنبال چاره کار بودند، که فرصت طلبان و اغواگران چپ و راست، که حالا به قارونهای در درون نظام اسلامی تبدیل شده بودند، بلافاصله، تابلو و برند اصلاح طلبی و اصولگرای را برای فریب مجدد ملت، بر بالای درب دکانهای دونبش فریب خود، نصب کردند! و کثافت کاری برخی از فرصت طلبان تا بدانجا پیش رفت، که تابلوئی اصولگرائی خود را با تابلوی اعتدال و اصلاح طلبی عوض کردند!

با استقرار برخی از فرزندان و نوادگان قارونهای اصلاح طلب و اصولگرا در کشورهای غربی و بازگشت و بکارگیری برخی از آنها در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور، رفته رفته غده چرکین جریان الحادی و لاابالی گری در بدنه نظام6 اسلامی پدیدار و شورش و فتنه های 78 و 88 توسط تعدادی از قارونها و فرزندان و نوادگان آنها، در قالب جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، بر علیه نظام اسلامی، کلید خورد!

چاره چیست؟ وقتی شهید احمدی روشن در سنین جوانی، به تزویر و نفاق جریان چپ و راست پی برد، پس چرا امروز در افشاء چهره ناکثین، قاسطین و مارقین ناتوان هستیم؟ شهید احمدی روشن در یکی از نوشته های خود مرقوم داشتند: «ای‌کاش مردم می‌توانستند بدانند که چه کسی خیرخواه آنان است، چپی‌ها داعیه‌ی اصلاح‌طلبی دارند، راستی‌ها نیز داعیه‌ی صاحب انقلابی را دارند و به امیرالمؤمنین قسم، که هیچ کدام خیرخواه مردم و انقلاب نیستند و همه به منافع خود می‌اندیشند

سردار سرافراز جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی ما را از خطرات امروز، آگاه نموده و فرمودند: «چه کسی امروز مسئول رشد الحاد و لاابالی‌گری در کشور است؟ آیا همه ما به وظایف خود عمل کرده‌ایم؟ ... ما امروز با دو خطر مواجهیم. یک خطر داخلی که فتنه مذهبی است و دیگری خطر خارجی که تهاجم علیه جهان اسلام است.» لذا چاره کار پیروی از مکتب حضرت روح الله و امام خامنه ای است، که خمینی کبیر فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب آسیبی نرسد.» و امام خامنه ای هم در عرصه جولان لیبرالهای غربزده "فرمان آتش به اختیار" را برای دفاع از انقلاب اسلامی صادر فرمودند. پس چرا برای دفاع از انقلاب، به جهاد بر نمی خیزیم و همچنان منتظر معجره هستیم؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ