سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشک عطرى است نیکو . بردن آن آسان و بوى خوش آن پرورنده دماغ انسان . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 شهریور 8 , ساعت 12:32 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

این روزها، بوی تعفن لیبرالهای دولت دوازدهم، مشام هر ایرانی وطن دوستی را می آزارد، بطوری که رئیس جمهور لیبرالمان برای شهیدی که جهان را با شهادت خود به جوشش وع خشم بر علیه داعش درآورد، پیام تسلیت صادر نمی کند، اما برای فوت ابراهیم یزدی وزیر خارجه دولت موقت، که یک لیبرال دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی بوده و در نوفل لوشاتوی پاریس، مأموریت جاسوسی از حضرت روح الله را برای آمریکائیها گزارش می کرده، بلافاصله پیام تسلیت صادر می کند! آری لیبرال دولت اعتدال، در سوگ لیبرال دولت موقت، عزادار گردید!

این پیام ننگ آور، خبر از تفکرات لیبرالی حسن روحانی می دهد و گرنه کدام آزاده و وطن دوستی، بر خلاف دستور امام خمینی در سال 66 برای فوت یک لیبرال غربزده پیام تسلیت صادر می کند؟! حضرت روح الله در پیام انقلابی خود، به وزیر وقت کشور فرمودند: «ملاقات‌های مکرر اعضای نهضت چه در منازل خودشان و چه در سفارت آمریکا و به حسب آنچه من مشاهده کردم از انحرافات آن‌ها که اگر خدای متعال عنایت نفرموده بود و مدتی در حکومت موقت باقی مانده بودند، ملت‌های مظلوم به ویژه ملت عزیز ما اکنون در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست و پا می‌زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از این ستمکاران می‌خورد که قرن‌‌ها سربلند نمی‌کرد.»

ننگ و نفرین بر کسی که در شهادت شهید حُججی پیام تسلیت صادر نمی کند، ولی در سوگ یک لیبرال دوتابعیتی که اسناد جاسوسی آنها از سفارت آمریکا در تهران بدست آمده، عزادار شده و در پیام خود می نویسد: «دکتر یزدی جزء پیشگامان مبارزه در محافل دانشگاهی به شمار می‌آمد. وی در ایام هجرت امام راحل به فرانسه در کنار آن حضرت بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز در دستگاه اجرایی و مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه نمود.» (قسمتی از پیام حسن روحانی در مرگ ابراهیم یزدی)

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ