سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، روز قیامت به سه تن لبخند می زند :کسی که شبانه برمی خیزد و نماز می خواند، مردمی که برای نماز، صف می بندند ؛ و مردمی که برای پیکار با دشمن صف می بندند. [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 شهریور 9 , ساعت 12:26 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا دولت اسلامی بعد از گذشت قریب 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، محقق نشده؟ آیا با حضور افراد لیبرال و اشرافی، در امور اجرائی کشور، از رئیس جمهور گرفته تا وزراء،ه معاونین و مدیران، تحقق دولت اسلامی امکان پذیر است؟! حضرت روح الله در وصیت نامه سیاسی الهی خود، پاسخ به اینگونه سوالات را داده و فرموده اند:مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست و آنها که تصور می کنند مبارزه در راه استقلال و آزادی مستضعفین و محرومان جهان با سرمایه داری و رفاه طلبی منافات ندارد با الفبای مبارزه بیگانه اند. و آنهایی هم که تصور می کنند سرمایه داران و مرفهان بی درد با نصیحت و پند و اندرز متنبه می شوند و به مبارزان راه آزادی پیوسته و یا به آنان کمک می کنند آب در هاون می کوبند ... تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. فقرا و متدینین بی بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلاب ها هستند. ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورت که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم...»

اگر مجلس شورای اسلامی، بر اساس استراتژی حضرت روح الله قانونی را تصویب می نمود، تا بر اساس آن، حضور سرمایه داران، اشرافیت و لیبرالها در رأس قوه مجریه و وزارتخانه ها ممنوع می شد، آنگاه تحقق دولت اسلامی دور از ذهن نبود، اما با کمال تأسف، بر اساس قانون مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست مرحوم هاشمی رفسنجانی، افشاء ثروت مسئولین کشور ممنوعح و افشاء کننده آن مجرم است! و لذا وقتی برای ملت و حتی نخبگان و نمایندگان مجلس، شناسایی سرمایه داران زالو صفت ممنوع باشد، باید اعتراف کنیم، که با حضور اشرافیت لیبرال در رأس قوه مجریه، تحقق دولت اسلامی، خیالی باطل است، زیرا این جماعت لیبرال اشرافی، آمریکا را کدخدای ده و توسعه را بجای عدالت نشانده و سیاستهای خود را بر محور سرمایه داری غرب تنظیم کرده و همانند فرماسونرها، از مروجان اسلام آمریکائی در ایران هستند!

پس، اگر امام خامنه‌ای به طلاب تهرانی در 7 شهریور 96 به صراحت اعلان کردند: که "دولت اسلامی نداریم،" بخاطر حضور جریان لیبرال اشرافی و سرمایه دار، در رأس امور اجرائی و تقنینی کشور است، که معظم له فرمودند: «ما جامعه‌ی اسلامی نداریم، ما دولت اسلامی هم نداریم! از آن مراحل چندگانه‌ای که ما مطرح کردیم، هنوز در دولت اسلامی‌اش مانده‌ایم؛ بعد از دولت اسلامی نوبت جامعه‌ی اسلامی است؛ ما این مراحل را در پیش داریم.» و لذا رهبر معظم انقلاب رمز رسیدن به دولت اسلامی و جامعه اسلامی را در مبارزه دانسته و فرمودند: «اگر انقلاب مبارزه لازم داشت تا به پیروزی برسد، امروز هم مبارزه لازم است تا بتوانیم این هنجارهای انقلاب را تثبیت کنیم؛ باید به نتیجه برسانیم تا جامعه بشود جامعه‌ی اسلامی.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ