سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت با شهوت در یک دل جای نمی گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 شهریور 13 , ساعت 7:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تاکنون مجرمیت دهها استاندار، مدیران کل، مشاوران استاندار، فرماندار، بخشدار، اعضاء هیئت اجرائی و مسئولان برخی از دستگاههای اجرائی، در رابطه با تخلف و تقلب به نفع رئیس جمهور مستقر در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 96 به اثبات رسیده و مردم بی صبرانه منتظر صدور احکام متعلفین از سوی دستگاه قضائی می باشند، اما موضوعی کهل در خصوص تخلفات مجرمان انتخاباتی، مغفول مانده، آمران اصلی تخلفات صورت گرفته است، زیرا برخی از استانداران، مدیران و فرمانداران متخلف دولت اعتدال، صلاحیت قرار گرفتن در جایگاههای مهم و حساس را نداشته و لذا آنقدر بُزدل و ترسویند، که جرأت تخلفات گسترده انتخاباتی را نداشته اند.

اگر برخی از مجرمین انتخاباتی را جهت بازجویی فنی، همانند بازجوهای قتلهای زنجیره ای!، در اختیار آقای ربیعی(برادر عباد) وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی قرار دهند، قطعا متخلفین در کمتر از چند دقیقه، به آمران اصلی تخلف و تقلب در انتخابات، اعتراف خواهند کرد! و لذا محدود نمودن تخلفات صورت گرفته به عمله های میدانی دولت اعتدال و در حاشیه امن قرار گرفتن آمران اصلی، زمینه تخلفات گسترده تر را در انتخابات آینده فراهم خواهد کرد.

وقتی رئیس قوه مجریه، یک سال قبل از برگزاری انتخابات، جلسات هیئت دولت را پس از چند دقیقه ترک و در اتاقی معین، با مشاوران و متخصصان امور جامعه شناسی، جنگ روانی و تبلیغاتی، به تنظیم استراتژی تبلیغات انتخاباتی 96 می پرداخته، آیا مجرمین انتخاباتی، بدون ارتباط با نتایج جلسات رئیس جمهور، اقدام به تخلفات گسترده ی انتخاباتی کرده اند؟! قطعا پاسخ منفی است، لذا اگر با آمرین اصلی تخلفات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96 بر اساس قانون انتخابات برخورد نشود، برگزاری انتخابات سالم در آینده، از سوی مسئولین اجرائی به یک رؤیا مبدل خواهد شد! پس تعلل و عدم رسیدگی به جرائم آمرین اصلی تخلفات انتخاباتی از سوی قوه قضائیه، ظلم به انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ