سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این قرآن، ریسمان خدا و نور روشن گر ودرمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 شهریور 16 , ساعت 7:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از اهداف بزرگ پیامبران الهی و انقلاب اسلامی، مبارزه با اشرافیت و بسط و گسترش عدالت در همه سطوح جامعه، بوده است و از اهداف بلند حضرت روح الله در برپایی انقلاب6 اسلامی، اجراء عدالت و مبارزه با جریان اشرافیت و جلوگیری از حضور آنان در قدرت نظام اسلامی بوده و لذا شکل گیری "جریان اشرافیت"، پس از پایان جنگ تحمیلی و نفوذ آرام آنان در مراکز مهم قدرت سیاسی و اقتصادی کشور، بزرگترین تهدید برای تداوم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

خداوند در سوره حدید آیه 25 از اهداف انبیاء الهی سخن گفته و می فرماید: لَقَد أَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَیِّناتِ وَأَنزَلنا مَعَهُمُ الکِتابَ وَالمیزانَ لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسطِ ... (ما رسولان خود را با دلایل روشن فرستادیم، و با آنها کتاب (آسمانی) و میزان (شناسایی حقّ از باطل و قوانین عادلانه) نازل کردیم تا مردم قیام به عدالت کنند ...)

خاستگاه "جریان اشرافیت"، تفکر اسلام آمریکائی و لیبرالیسم غرب است! لذا وقتی قدرت بدست‏شان می افتد، از توسعه سخن می گویند، تا عدالت را به مسلخ ببرند، بر آزادی های نامشروع، که فرهنگ و اعتقادات ملت را مورد تهاجم قرار داده، اصرار می ورزند، ولی خود را مسئول بهشت رفتن مردم نمی دانند! سخن از کم شدن فاصله طبقاتی می گویند، ولی در عمل، مخالفت می ورزند! دروغ می گویند، ولی خود را دولت راستگویان معرفی می کنند! برجام و سند 2030 را امضاء می نمایند، ولی منکر امضاء خود می شوند! بر مبانی اسلام ناب محمدی حمله می کنند، ولی خود را طرفدار خط امام می خواند! نفاق "جریان اشرافیت"، آنقدر پیچیده است، که در زمانخ دفاع مقدس، فرماندهی پدافند کشور را می پذیرد، اما نانجیبانه در مجلس شورای اسلامی جمع عقلا را بر ضد جنگ هدایت و با آمریکائیها جلسه مخفیانه بر ضد امام تشکیل می دهد!

آنچه که انقلاب نبوی را از مسیر اصلی خود منحرف کرد و اجازه اجراء عدالت را به علی بن ابیطالب علیه السلام در زمان حکومت آن حضرت نداد، "جریان اشرافیت" بود. با شهادت امیرالمومنین علیه السلام و آغاز حکومت امام حسن علیه السلام، شاهد پیوند کثیف "جریان اشرافیت" از درون اردوگاه آن امام، با معاویه بودیم! لذا غمگینانه باید اعتراف نمائیم که "جریان اشرافیت"، در مراکز مهم و حساس نظام اسلامی نفوذ کرده است. نفوذیهای اسرافی، آنقدر بی شرمند!، که وقتی برادر رئیس جمهور، بخاطر تخلفات مالی، توسط دستگاه قضائی بازداشت و برای آزادیش وثیقه 30 میلیارد تومانی تفیین می شود، بلافاصله توسط یکی از اعضاء اشرافی دولت(وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی)، وثیقه درخواستی، تأدیه و حسین فریدون آزاد می شود!

تداوم حضور "جریان اشرافیت" لیبرال در قدرت، مغایر با تداوم انقلاب اسلامی است، زیرا مبانی جریان اشرافیت، لیبرالیسم و توسعه است، ولی اصول انقلاب اسلامی، عدالت است، پس باید کاری کرد و از استراتژی "آتش به اختیار" بهره جُست و از سقوط سنگرها و ارزشهای انقلاب اسلامی، بدست "جریان اشرافیت" خائن به کشور، جلوگیری کرد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ