سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به پسر خود محمد بن حنفیه فرمود : ] پسرکم از درویشى بر تو ترسانم . پس ، از آن به خدا پناه بر که درویشى دین را زیان دارد و خرد را سرگردان کند و دشمنى پدید آرد . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 شهریور 27 , ساعت 9:4 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز آقای علی لاریجانی، ریاست مجلس شورای اسلامی به ارومیه رفته بود، ایشان پی از نوشیدن چای غلیظy، که به آن عادت دارند، عرفانش قلیان کرده و آمریکائیها را بی عقل دانسته و گفته است: «فکر می کنم مسئولان آمریکایی دچار عقب افتادگی شده اند قبلا تا به این حد دچار عقب افتادگی نبوده اند ... به نظر من آمریکایی ها از عقلانیت تهی شده اند و با رفتارشان باعث انزوای خودشان می شوند.»

قطعا دوستان همراه وبلاگ "وزنه سیاسی" بخاطر دارند، که مقام معظم رهبری، تأکید فراوانی نسبت به بررسی برجام توسط نمایندگان مجلس نهم داشتند و لذا کمیسیونی متشکل از نمایندگان مجلس به ریاست آقای زاکانی نماینده سابق مجلس، تشکیل و روزها و ساعتها به بحث و بررسی پیرامون ابعاد مختلف برجام پرداختند، اما پس از طرح موضوع برجام در صحن علنی مجلس، علی لاریجای که ریاست مجلس را بعهده داشت، اجازه طرح نتیجه کمیسیون رسیدگی به برجام را نداد و در اقدامی خیانتکارانه و بدور از عقلانیت، برجام 500 صفحه ای را به همراه 5 پیوست آن، که توسط سازمان سیا آمریکا نوشته شده بود، در کمتر از 20 دقیقهت، به تصویب نمایندگان مجلس رساند و عملا از بررسی قانونی برجام توسط نمایندگان ملت، حلوگیری نمود و مزد خیانت خود را که ریاست بر مجلس دهم بود، با حمایت حسن روحانی و لیست امید، بدست آورد!

نتایج کمیسیون رسیدگی به برجام در مجلس نهم، نشاندهنده ی نقایص عمده برجام بود ولذا پس از اینکه آقای لاریجانی اجازه بررسی قانونی برجام را در صحن علنی مجلس نداد و برجام به شورای عالی امنیت ملی رفت، مقام معظم رهبری طی 9 بند، دستوراتی را قبل از اجراء برجام صادر کردند، ولی آقای روحانی که از حمایت مجلس برخوردار شده بود، بر خلاف دستور اکید رهبری، به اجراء فوری برجام پرداخت! حال پس از افتضاح برجام، مردم باید قضاون نمایند، که آمریکائیها بی عقلند یا علی لاریجانی!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ