سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود : دانش را در بند کنید . عرض کردم : در بند کردن آن چگونه است؟ فرمود : نگارش آن . [عمرو بن العاص]
 
شنبه 96 مهر 1 , ساعت 5:53 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

هفته‌نامه اکونومیست انگلیس در هفته گذشته ضمن هشدار به ترامپ نوشت: «اگر ترامپ بیایدخ و توافق هسته‌ای را پاره کند، در واقع زنجیر یک مهار مهم و اساسی بر پای ایران را از میان برداشته است.»

رئیس جمهورمان بر خلاف این نشریه انگلیسی در سال گذشته(2آبان95) طی ادعایی در اراک گفته بود: «اگر دیروز می خواستیم راه برویم یا بدویم در مسیر مسابقات جهانی زنجیر تحریم مانع آن می شد، امروز دیگر آن زنجیر نیست.»

به نظر همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی" تحلیل و خبر هفته‌نامه اکونومیست صحیح است یا خبر جناب روحانی در اراک؟

پاسخ صحیح به سئوال فوق را از امام خامنه ای می پرسیم که معظم له در دیدار 30 شهریور 1396 با نماتیندگان مجلس خبرگان فرمودند: «اشکالی که نسبت به مذاکرات هسته‌ای داشته و داریم و مکرر نیز در جلسات با مسئولان مطرح کردیم این است که مذاکره اشکالی نداشت اما باید در این مذاکره مراقبت و دقت لازم انجام می‌گرفت تا اینگونه نباشد که هر غلطی که طرف مقابل انجام بدهد، نقض برجام محسوب نشود اما هر اقدام ایران، نقض برجام محسوب شود.»

پس، آقای روحانی نباید از این شاحه به آن شاخه بپرد و این روزها از بی اعتمادی و تلف شدن وقت در مذاکره با آمریکا سخن بگوید! زیرا وظیفه او اعتراف به اشتباه در برجام است و ای کاش، جرأت اعتراف به اشتباه را داشت، چون مقاومت او، موجب انحراف بسیاری از مردم و مسئولین شده است.  

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ