سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای آن که با رازگویی طولانی اش، همدم عارفان گشت و لباس دوستی اش را بر تن ترسیدگان پوشاند ! [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
 
سه شنبه 96 آذر 14 , ساعت 2:17 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از اولین روزهایی که حسن روحانی مذاکرات هسته ای را با اعلانا خالی بودن خزانه کشور آغاز کرد! و در ادامه، جواد ظریف، در یکی از دانشگاههای، شکست قدرت دفاعی کشور در مقابل آمریکا را کمتر از 10 دقیقه اعلان کرد و همانند افراد فلج، در اولین دور مذاکرات هسته ای بر روی ویلچر! به ملاقات آمریکایی ها رفت! (یحتمل به توصیه ای جاسوسان هسته ای) نتیجه مذاکرات هسته ای معلوم بود! زیرا رئیس جمهور و وزیر خارجه ترسو و بزدل ایران، گرای لازم را در اختیار شیطان بزرگ قرار دادند و لذا نتیجه برجام آن شد که رئیس جمهورمان پس از چهار و نیم سال، مذاکره با آمریکائیها را دیوانگی خواند!

بعد از اعتراف رئیس جمهور، این بار آقای اکبر ترکان مشاور او، که افکاری همانند، ملکم خان ارمنی و تقی زاده فراماسونر دارد، و هنر ایرانی را تنها در پختن آبگوشت بزباش می داند، با نوشتن مقاله لب به اعتراف گشوده و می نویسد: « تصمیمات مهم باقی مانده‌اند و موقعیتی نیست که دولت وارد این تصمیم‌گیری‌های سخت و سنگین شوند. مثل تصمیم‌گیری در مورد قیمت انرژی، تصمیم‌گیری در مورد سود و عوارض گمرکی یا تصمیم‌گیری در مورد قیمت ارز که تصمیم‌گیری‌های آسانی نیستند و برای این تصمیمات سخت شرایط مهیا نیست، لذا دولت وارد اینها نشده و مشکلات بزرگ سر جای خودشان باقیا مانده‌اند. پس دولت در حال حل مشکلات غیر بزرگ است.»

مشاور رئیس‌جمهور در خصوص امیدهای واهی به کدخدا(آمریکا) چنین می نویسد«یک موقع امید داشتیم که با شرایط برجام، راه‌های بین‌المللی خوبی برای ما گشوده شود، ولی با آمدن رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده آمریکا، همه طرف‌هایی که می‌خواستند با ایران کار کنند، به‌نوعی یا مورد تهدید یا تحت فشار قرار گرفته‌اند. بنابراین آن حرکت‌های بین‌المللی ما در حدی که مورد انتظارمان بوده، پرتحرک نیست و کند است. لذا این مسائل کار را سخت کرده و اکنون با مشکلاتی این‌چنینی مواجه هستیم.»

نکته ای که بسیار با اهمیت است و رئیس جمهور و مشاور آبگوشتی او منافقانه از پذیرفتن مسئولیت آن خودداری می کنند، تنظیم و امضاء شرایط قرون وسطائی برجام و اجراء ذلیلانه و فوری آن است، زیرا اگر در برجام بازی برد-بردی که چندین بار حسن روحانی بر آن تأکید می ورزید، محقق می شد، امروز ذلیلانه و ملتمسانه بدنبال خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای فریب مردم ایران نبودند و این در حالی است، که اگر رئیس جمهور به آخرین نامه رهبری، در خصوص چگونگی اجراء برجام، توجه می کرد، امروز مجبور به ملامت  و دیوانه نامیدن خود نبود!

 رئیس جمهور، وزیر خارجه، عراقچی، تخت روانچی و جیره خوارانی که پولهای کلانی را بعنوان حق مأموریت خارج از کشور به جیب زدند! و برای امضاء و اجراء فوری برجام، مدال شجاعت بر سینه زدند!، آیا می توانند، ملت ایران را بفریبند و تقصیر عدم اجراء برجام را به گردن رئیس جمهور یاغی جدید آمریکا بیندازند؟ و خود فرار کنند و کسی هم بخاطر خیانتهای سنگین آنان، یقه شان را نگیرد؟!!! یقینا مردم روزی یقه ی خیانت پیشگان و ترسوهای بزدل را خواهند گرفت و آن روز دیر نخواهد بود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ