سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حساب نفس خود کرد سود برد ، و آن که از آن غافل ماند زیان دید ، و هر که ترسید ایمن شد و هر که پند گرفت بینا گردید . و آن که بینا شد فهمید و آن که فهمید دانش ورزید . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 آذر 19 , ساعت 1:0 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر از تاریخ غمبار گذشته ایران بپرسیم، و یا از آگاهان امر پرسیده شود، که کشورمان در چهار دهه انقلاب اسلامی، بیشتر از ناحیه کشورهای غربی آسیب دیده یا از غربزده های وطنی؟ قطعا کشورهای غربی بدون کمک غربزده های وابسته وطنی، هیچگاه امکان تسلط بر ایران و آسیب رساندن به کشورمان را نداشته اند و لذا غربزده های وطنی، بسیار خطرناک ترند!

در آغازین روز سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران، آب از لب و لچه ی برخی روزنامه های غربزده آویزان شد و روزنامه جهان صنعت که مخل رشد و تولید و اقتصاد مقاومتی در کشورمان می باشد، برای اثبات سرسپردگی خود در روز ورود وزیر خارجه انگلیس به ایران، طی مقاله ای تحت عنوان "روابط بین الملل با گذشته زندگی نمی‌کند" می نویسد: «سفر وزیر خارجه بریتانیا به تهران مستقل از هر رابطه‌ای برای ایران و انگلیس یک گام جدیدی محسوب می‌شود بریتانیا برای ایران جایگاه مشخص و مهمی دارد هم به عنوان یکی از اعضای دائم شورای امنیت و هم اینکه یکی از اعضای گروه 1+5 است ... اگر همه این دلایل را کنار هم بگذاریم برای ایران قطعاً همکاری و نزدیکی با انگلستان منافع بسیاری دارد ... اکنون که خاورمیانه در آشوب به سرمی‌برد، ایران در کنار بریتانیا و بریتانیا در کنار ایران می‌توانند کمک شایانی کنند

اگر از نویسنده نابخرد و غربزده روزنامه جهان صنعت پرسیده شود؛ که انگلستان در کدام مقطع زمانی به نفع کشور ایران در شورای امنیت و یا برجام، عمل کرده؟! و یا مسلمانان یمنی با سلاح کدام کشور، به خاک و خون می غلطند؟ قطعا پاسخی جز سکوت و شرمساری نخواهد داشت، لذا غربزده های وطنی خطرناک تر و از خیانت به ایران غافل نبوده و نیستند! و اگر دانشمندان هسته ای کشورمان بدست انگلستان و اسرائیل به شهادت می رسند، قطعا غربزده های وطنی اسامی آنان را در خلال مذاکرات هسته ای سالهای 82 و 84 در اختیار کشورهای غربی گذاشته اند!

دکتر باقری عضو تیم مذاکره کننده هسته ای سابق کشورمان در خصوص نقش خیانت پیشگان غربزده، می گوید: «تنها سهم غربگرایان در فناوری هسته ای ایران، ساختن بهترینب نوع بتن برای انهدام قلب راکتور آب سنگین اراک و پر کردن قلب تپنده ی هسته ای ایران با بتن است ... هر کسی که زمینه ساز اجرای سیاست ها و برنامه های خصمانه ی ترامپِ دیوانه علیه ملت ایران باشد، "دیوانه" است و اگر ادعای عقل کند، پس حتماً "مزدور دیوانه" است. از این رو کسانی که برای مذاکره ی موشکی نظریه پردازی کرده و یا بسترسازی می کنند، یا دیوانه هستند و یا مزدور دیوانه!»

دکتر فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژِ هسته ای خطاب به وزارت خارجه و غربزدگان کشورمان می گوید: « حال نوبت پذیرائی از انگلیسی دیگری به نام بوریس جانسون(وزیر خرجه انگلیس) در ایران است بدون اینکه پرسیده شود با عمره رفتنل شهید دکتر مسعود علیمحمدی چکار داشتید؟ چرا او را در مکه و مدینه تعقیب می کردید؟ چرا در مورد سایر افراد، جمع آوری اطلاعات داشتید و همان افراد توسط عوامل مزدور شما به شهادت رسیدند؟»

آری؛ دانشمند برجسته هسته ای کشورمان، شهید شهریاری بدون دریافت یک ریال سوخت 20 درصد را برای ادامه حیات رأکتور تهران، تولید نمود، اما هنر غربزده ها این بود که اورانیوم 20 درصد تولیدی را از بین ببرند و صدها سکه و مدال دریافت نمایند و در پایان قرار داد ذلیلانه برجام، تندیس جواد ظریف به جای دانشمند شهید هسته ای رونمایی و دولت غربزده و لیبرال ایران، کف و سوت ذلت نواختند!!!!!  

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ