سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نشانه های فقه، بردباری و دانش و سکوت است . سکوت دری از درهای حکمت است . سکوت، محبّت می آورد و راهنمای هر گونه خیری است [امام رضا علیه السلام]
 
جمعه 96 آذر 24 , ساعت 10:16 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر حسن روحانی بعد از آغاز ریاست جمهوری خود در سال 92ب اجازه نصب مابقی تجهیزات رأکتور 40 مگاواتی اراک را که زیر 20 درصد بود، به مهندسین ایرانی می داد، قطعا رأکتور اراک، قبل از تصویب و اجراء برجام، در سال 94 تکمیل و راه اندازی می شد و آنگاه قدرت چانه زنی ایرانی بیشتر و لیبرالها و غربزدگان نفوذ کرده در قوه مجریه، جرأت ریختن بتن در قلب رأکتور اراک را نداشتند و یقینا نتیجه مذاکرات همان بازی برد-برد حسن روحانی می شد، اما چرا اولین دستور حسن روحانی بعد از قرار گرفتن بر کرسی ریاست جمهوری در سال 92 جلوگیری از حمل و نصب قطعات باقی مانده رأکتور، اراک بود؟! برای پاسخ به این سئوال؛ باید نگاهی به تعهدات و الزاماتی داشت که جناب روحانی، بر کشورمان تحمیل کرد! هر چند که جواد ظریف، پذیرش بخشی از آن را عبور از خطوط قرمز نظام اسلامی می دانست.

با خود اندیشیدم، حال که خانم موگرینی راز جدیدی را در برجام افشاء کرده، حقیر هم به راز دیگری در پذیرش و اجراء فوری برجام، اشاره نمایم، آنجا که حسن روحانی در سال 82 بعنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول مذاکرات هسته ای، پس از چند دور مذاکره با وزراء خارجه سه کشور اروپایی، نصب قفل و پلمپ کلیه مراکز هسته ای کشور را (بدون تخریب) پذیرفت و بفوریت توسط آژانس بین المللی در دولت اصلاحات اجراء شد، اما در مذاکرات هسته ای سال 92 حسن روحانی بعنوان رئیس جمهور، پا را فراتر گذاشته و تخریب مراکز و تجهیزات هسته ای را در برنامه خود گنجاند و دستاوردهای  هسته ای را که بیش از 19 هزار سانتریفیوژ لو هزاران کیلو گرم اورانیوم 3 تا 20 درصد و ساخت قلب رأکتور اراک بدست دولت نهم و دهم بود، تخریب، منهدم و با بتن پر کرد!

حسن روحانی در سال 94 بگونه ای به استکبار جهانی خدمت کرد،، که اگر نظام اسلامی با بدعهدی آمریکا و اروپا در اجراء برجام روبرو شد، هیچگاه نتواند، شرایط هسته ای کشور را با دهها سال تلاش، به وضعیت ماقبل سال 92 برگرداند! لذا او که در سال 84 شکستن پلمپها از تأسیاست هسته ای را برنتافته بود، در سال 94 نهایت دقت در تخریب تأسیسات، تجهیزات و فراوریهای هسته ای را انجام و برجام را بر اساس نظر آمریکاییها! بفوریت به اجراء درآورد!، حال با روشن شدن راز تخریب تأسیاست هسته ای، آیا مذاکرات هسته ای و برجام، از نوع بازیهای آقای دری اصفهانی نبوده، که در تیم مذاکره کننده ایران نفوذ و بعنوان جاسوس، بزرگترین خیانت را بر ضد کشورمان انجام داد؟! آیا نباید این راز مهم، مورد توجه نیروهای امنیتی کشور قرار گیرد؟

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ