سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 96 آذر 28 , ساعت 12:0 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مدت زیادی از شوی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اسحاق جهانگیری و حسن روحانی در سال ل96 نگذاشته و ماه عسل آنها به اتمام نرسیده که اصلاح طلبان، خواستار کنارگیری اسحاق خان از دولت شده اند و لذا هر روز عده ای از جماعت اشرافی و اصلاح طلب، مسیر خود را از دولت حسن روحانی جدا کرده و خواستار پس گرفتن رأی خود هستند! و توجیه آنان این است که ناکارآمدی دولت اعتدال به پای اصلاح طلبان نوشته نشود! و همزمان با بازی موش و گربه اصلاح طلبان با حسن روحانی، اسحاق جهانگیری هم که در حمایت از حسن روحانی، بزرگترین دروغها قرن را در مناظره های تلویریونی بر زبان جاری می کرد، به یکباره منتقد دولت اعتدال شده است!

آیا ملت ایران، با بازیهای بچگانه اصلاح طلبان فریب خواهند خورد؟! اگر حسام الدین آشنا تئوریسین حاج حسن دست بکار شود و یک توئیت با این متن منتشر نماید "که کنار گیری اسحاق جهانگیری از دولت، بی ارتباط با دستگیری برادرش مهدی و رئیس بانک ملی کرمان نیست" آنگاه، اصلاح طلبان، مطرود ملت خواهند شد!

در حالی که این روزها جهان، مبهوت شکست داعش و جبهه استکبار جهانی، از سوی جمهوری اسلامی است، متأسفانه جریاناتی که تا چند روز گذشته، با تمام قدرت در روبروی یکدیگر ایستاده بودند، امروز در صفی واحد، بر علیه قوای مختلف کشور دست به شورش زده و هم افزائی نموده و رادیکالیسم چپ(اصلاحات) و رادیکالیسم عدالت‌نما(حلقه انحرافی) با یکدیگر پیوند خورده و جبهه واحدی را سازمان داده اند.

امروز بخش بزرگی از ملت ایران، با مشکل اقتصادی روبرویند و گرانی و بی مسئولیتی دولت، امان4 مردم را بریده است و لایحه بودجه سال 97 هم به ناامیدی مردم افزوده و لذا خیانت اصلالح طلبان، برای اجراء سناریوی استعفاء در راستای فریب ملت است ولذا سکوت و عدم نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه هم، به مشکلات مردم افزوده و صدا و سیما هم در این آشفته بازار، سانسور بازگو نکردن درد مردم و واقعیتهای جامعه را برگزیده است!

طرح استعفاء اسحاق جهانگیری از سوی اصلاح طلبان، آنهم با بهانه ی ناکارآمدی دولت حسن روحانی، کذب محض و فریب افکار عمومی است، زیرا اسحاق خان، مدتها قبل بعنوان کارچاق کن و موتور محرکه دزدیهای برادرش از بیت المال، باید با شرمساری تمام استعفاء می داد، لذا قوه قضائیه، باید نسبت به پرونده مهدی جهانگیری و نقش معاون اول حسن روحانی(اسحاق جهانگیری) در آن پرونده، شفاف سازی نماید، تا کاسه ی چه کنم دیگری، همانند پرونده چپاول بقائی روی دستش نماند و قطعا اگر مردم، اجراء عدالت از سوی قوه قضائیه در خصوص برخورد با قاچاقچیان و دانه درشتها، از هر جناح و گروهی را مشاهده نمایند، آنگاه شاخص امید مردم به زندگی و نظام اسلامی افزایش می یابد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ