سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من پیشواى مؤمنانم و مال پیشواى تبهکاران [ و معنى آن این است که مؤمنان پیرو منند ، و تبهکاران پیرو مال چنانکه زنبوران عسل مهتر خود را به دنبال ] . [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 دی 1 , ساعت 10:38 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-دادستان کل کشور حجت الاسلام منتظری، در جمع فرماندهانی که وظیفه مبارزه با قاچاق را برغ بعهده دارند، از مدیران دولتی و فرزندان آنها که بعنوان قاچاقچی در کشور فعالیت می کنند، رونمایی کرده و می گوید: «ما می بینیم برخی از مقامات و کسانی که باید دلسوزانه در عرصه مبارزه با قاچاق فعال باشند خودشان یا به نحوی سهم دارند یا فرزندان شان یا کسانی که به آن ها وابسته هستند، آن وقت چطور انتظار داریم مبارزه به نتیجه برسد؟ ...هنوز در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رئیس جمهور نماینده خود را معرفی نکرده است. این حکایت از چه دارد؟»

2-این روزها اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ریل عوض کرده و در باره "مدیران آویزان" می گوید: «یکسری مدیران کم‌انگیزه یا بی‌انگیزه همین‌جوری آویزان کشور شده‌اند که نه شجاعت دارند که بگویند ما نمی‌توانیم کار بکنیم و کنار بروند و نه کسی جرأت کنارزدن آنها را دارد و لذا انگاری جهیزیه جمهوری اسلامی هستند که باید تا آخر حفظ شوند.»

3-نتیجه خبرهای موثق دادستان کل کشور و معاون اول رئیس جمهور، در برخی از مصوبات هیئت دولت، یا مجلس شورای اسلامی قابل مشاهده است! مثلا؛ وقتی با واردات برنج یا خودرو، برای چند روز محدود، موافقت و بعد از چند روز، ممنوع می گردد،! یا اینکه نمایندگان مجلس، حاضر به تصویب و اعلام محل منابع مالی ستادهای انتخاباتی خود و رئیس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی نیستند؟! و یا در مصوبه ی مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر خلاف سیره امام علی علیه اسلام و بزرگان دین، افشاء اموال مسئولین کشور از سوی مردم، جرم محسوب شده است!    

4-با عنایت به توضیحات فوق، شناسایی مدیران آویزان و برخی از مقامات مسئولی که با فرزندانل و وابستگانشان به کار قاچاق کالا مشغولند، اهمیت دارد؟! زیرا اکثر مدیران قاچاقچی و فرزندان آنها و یا مدیران آویزان، وظیفه تأمین هزینه تبلیغات انتخاباتی برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را با پولهای کثیف قاچاق کالا و ارز، بعهده می گیرند! و لذا نتیجه چرخه فاسد مدیران قاچاقچی و آویزان، در برخی از بخشهای قوای کشور، قابل رؤیت است!

5-اگر دادستان کل کشور و معاون اول رئیس جمهور، اینگونه خبرها را از روی دلسوزی اعلان کرده و بدنبال جلب اعتماد از دست رفته ی ملت هستند، پس باید درنگ نکرده و اسامی مدیرانی که خود و یا فرزندان و وابستگانشان در امر قاچاق فعالیت دارند، افشاء نمایند و سپس، اگر جناب آقای حسن روحانی راست می گوید، نسبت به پاکسازی مدیران قاچاقچی و آویزان اقدام و بعد از آن، قوه قضاییه با پشتوانه مردم، به محاکمه آنها بپردازد، زیرا این جماعت نابکار، چندین سال است که جلوی تحقق دولت اسلامی را گرفته اند ولذا وظیفه ی آقایان منتظری و جهانگیری، تنها اطلاع رسانی نیست، بلکه آنچه برای ملت اهمیت دارد، برخورد با مدیران دزد، قاچاقچی و آویزان است، پس؛ مردم منتظرند، این بار مردم را ناامید نکنید.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ