سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 دی 10 , ساعت 1:11 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بی توجهی دولت به مشکلات اقتصادی مردم در چند سال گذشته، موجب شد که با دعوت برخی کانالهایغغ تلگرامی معاند در خارج از کشور، عده ی محدودی از مردم و بخصوص جوانان با بهانه قرار دادن گرانی، در برخی از شهرستانها با طرح شعارهای هنجار شکن بر علیه ارکان نظام اسلامی به تخریب اموال عمومی بپردازند. نکته ی قابل تأمل و توجه، بین تصاویر، اقدامات و شعارهای معترضینی است، که هیچ رابطه با بیکاری، گرانی و فساد مؤسسات مالی ندارند و لذا اقدامات هنجارشکنانه معترضین، خبر از فتنه ای جدید می دهد.

انتظار مردم این بوده و هست که نوک حمله شعارهای معترضین به سوی مسببان گرانی های چند سال گذشته باشد، اما با کمال تأسف، هیچ شعاری بر علیه مسببان داخلی(دولت اعتدال) و کشورهای تحریم کننده ایران(آمریکا) داده  نشد و بر عکس در لابلای شعارها، بخصوص در تهران، شعار "مرگ بر روسیه" سر داده شد! حال دولت اعتدال و هدایت کنندگان اصلی اغتشاشات اخیر، باید به سئوالات ذیل پاسخ گویند؛

#مگر کنگره، مجلس سنا و وزارت خزانه داری آمریکا، مرتبا تحریمها را بر علیه  کشورمان افزایش نمی دهند؟، پس چرا نوک فلش شعارهای معترضین، بجای شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر روسیه" است؟! آیا آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی، رابطه ای با معترضین این روزها دارند؟!

#رابطه کسانی که این روزها شعار "مرگ بر روسیه" را سر می دهند، با کسانی که در فتنه صهیونیستی سال 88 شعار "مرگ بر روسیه" و "مرگ بر چین" را سر می دادند، چیست؟!

#آیا معترضین این روزها، همانند فتنه گران سال 88 با شعار "مرگ بر روسیه"، بدنبال قطع رابطهن اقتصادی با روسیه اند، تا فشار اقتصادی بر ملت ایران افزایش و زمینه طرح منافقانه دولت حسن روحانی، مبنی بر برجام موشکی، محقق گردد؟!

#در زمانی که دولت اعتدال، نقش اصلی را در خمیده کردن کمر مردم، در زیر بار فشار اقتصادی و گرانی دارد، چرا شعارهای معترضین بر علیه ارکان نظام اسلامی است؟!

#چه رمز و رازی بین اعتراضهای اخیر، با پولهالی حرام برخی قاچاقچیان دولتی، که دادستان کل کشور، آن را رسانه ای کرد، با مرفهین بی درد چهار درصدی، که آقای قالیباف در زمان تبلیغات ریاست جمهوری سال 96 از آن رونمایی کرد، وجود دارد؟!

#محل تأمین هزینه های مادی فتنه گران حوادث اخیر، کجا است! آیا حضور پررنگ چهاردرصدیها در اغتشاشات اخیر و نقش جریان اشرافی و پولهای برخی از مقامات دولتی که در امر قاچاق کالا فعالیت دارند، قابل انکار است؟

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ