سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان روزى درویشان را در مالهاى توانگران واجب داشته . پس درویشى گرسنه نماند جز که توانگرى از حق او خود را به نوایى رساند . و کردگار ، توانگران را بازخواست کند از این کار . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 دی 14 , ساعت 11:51 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-در روزها ی فتنه 96 رئیس جمهور کشورمان اعتراف نمود، که ملت ایران حق اعتراض نسبت بهغ گرانیهای افسار گسیخته و ناکارآمدی دولت را دارند و لذا اگر چنین حقی را برای مردم به رسمیت می شمارند، پس دو رأس اصلی فتنه 96 رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی است، زیرا رئیس مجلس اجازه سئوال از ناکارآمدی رئیس جمهور را به نمایندگان مردم نمی دهد و از آن طرف حسن روحانی هم برای نمایندگان مجلس، حقوقهای نجومی! در لایحه بودجه 97 پیش بینی کرده، تا حقوق ملت ایران، برای قدرت طلبی رؤسای این دو قوه، پایمال گردد!

2-هیچ کشوری درهای امنیت اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی و حتی امنیتی خود را به روی بیگانه باز نمی گذارد، اما مسئولین ارشد اجرائی و تقنینی ایران اسلامی، ثابت کرده اند، تا چند روز گذشته مدافع فعالیت پیام رسان تلگرام در ایران بوده اند، تا آشوبهای سراسری را در کشورمان رقم خورد و لذا حمایت حسن روحانی و علی لاریجانی از تلگرام، همانند سکوت و حمایت پشت پرده آنان از فتنه و فتنه گران سال 88 است!

3-رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سوم خرداد 95 ضمن هشداری جدی، خبر از در "پیش بودن خرمشهرها" داده و فرمودند: «خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. البتّه ویرانی‌هایا جنگ نظامی را ندارد؛ بعکس، آبادانی به دنبال دارد، امّا سختی‌اش بیشتر است

4-امروز اهمیت فضای مجازی کشورمان، کمتر از شهر خرمشهر نیست، اگر در سال 59 با خیانت لیبرالها خرمشهرمان به اشغال رژیم بعثی صدام درآمد، امروز هم فضای مجازی کشورمان، با خیانت مسولین لیبرال در قوه مجریه و مقننه، به تصرف پیام رسان تلگرام، درآمده است! پس وقتی فضای مجازی، توسط پیام رسان صهیونیستی تلگرام اشغال شده و فتنه سال 96 را رقم زده!، آیا برای آزادی خرمشهرمان، به جهاد نیاز نیست؟ آیا مسئولین لیبرالی که در این خیانت بزرگ نقش داشته و دارند، نباید رسوا و محاکمه شوند؟

5-اگر توانستیم خرمشهر را در سال 61 آزاد نمایم، قبل از آزادی آن شهر، قوه مجریه کشورمان را از لیبرالها باز پس گرفتیم و لذا برای آزادی "خرمشهرهای در پیش"، اول باید قوای مجریه و مقننه را از اشغال لیبرالهای غربزده آزاد کرد، و گرنه با حضور مسئولین لیبرال در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز، آزادی خرمشهرها بسیار دشوار و حتی ناشدنی است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ