سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ هر چیزی، نوِ آن است ؛ امّا بهترینِ برادران، قدیمی ترینشان است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 96 دی 29 , ساعت 4:28 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در چند روزی از طرح سخنان ضد دینی حسن روحانی در نقد امام زمان علیه السلام می گذرد، کمتر به نیت پلید آن سخنان پرداخته شده! و قصد گوینده آن سخنان، آنهم در این مقطع زمانی پرسیده نشد! و لذا به طرح چند سئوال و پاسخ آن می پردازم: 1-آیا گوینده سخن، قصد اهانت به امام معصوم علیه السلام را داشته؟ 2-آیا با طرح نقد امام زمان، بدنبال حمله به اصل ولایت فقیه بوده است؟ 3-آیا طرح نقد امام زمان، با توجه به تقارن سالگرد برجام، برای فریفتن مردم و در امان بودن از مطالبات معیشتی و اشتغال جوانان است؟ 4-با توجه به انعقاد قراردادهای ننگین و محرمانه نفتی-اقتصادی اتحادیه اروپا با ایران، آیا حسن روحانی با طرح این سخنان ناجوانمردانه، قصد فرافکنی و فریب مردم را دارد؟غ

پاسخ به سئوالات فوق را باید از لابلای زندگی پررمز و راز سیاسی حسن روحانی، بدست آورد، زیرا او برای نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی، از استراتژی خاصی بهره می گیرد و با پنهان شدن در پشت مسئولینی همانند، مرحوم هاشمی رفسنجانی، به خاکریزهای نظام اسلامی حمله ور شده و تعرضی هم نسبت به اقدامات ضد انقلابی و ضد دینی او صورت نمی گیرد! اگر فرزندش بصورت مشکوک کشته می شود و نیمه شب در مرقد امام دفن می گردد، اما مورد سئوال قرار نمی گیرد! اگر به کشور روباه پیر رفت و آمد فراوان می کند و تلمذ شیوه های براندازی را با بهره گیری از فرمول کیف انگلیسی فرا می گیرد، ولی مورد سئوال قرار نمی گیرد! اگر در دوران دفاع مقدس در 30 اوت 1986 میلادی به دیدار محرمانه باوامیرام نیر، معاون ضدتروریسم وقت دولت اسرائیل می رود و پیشنهاد مقابله با سیاست‌های آیت الله خمینی را می دهد، اما به مراکر امنیتی فرا خوانده نمی شود! و اگر به طرف اسرائیلی می گوید؛ که تنها هاشمی رفسنجانی در جریان دیدار محرمانه اش قرار دارد و درخواست کمک سیاسی برای «برقراری اسلام واقعی» از آمریکائیها می نماید، ولی هیچگاه پاسخگوی اقدامات جاسوسی خود نبوده است!

آری اقدامات خطرناک حسن روحانی تاکنون، با هیچ عقوبتی او را روبرو نکرده! و لذا با حمله به عصمت اهل بیت علیه السلام، هر روز بساطی را بر علیه دین اسلام و انقلاب اسلامی رقم زده و متأسفانه سکوت برخی از مراجع تقلید، روحانیت دینی و خواص انقلاب، زمینه را جهت گسترش تفکرات وهابی و انگلیسی در حمله به ائمه معصومین علیهم اسلام و تغییر هویت انقلاب اسلامی حضرت روح الله، فراهم کرده است و لذا از مجلس و قوه قضائیه قطع امید است و کلید درمان این غده چرکین سرطانی، با موضع گیری به هنگام همه مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعات در مرحله اول و سپس حضور با بصیرت و انقلابی ملت ایران، امکان پذیر است، و الا دولت لیبرال حسن روحانی، خسارت فراوانی به انقلاب اسلامی ایران که زمینه ساز حکومت حضرت مهدی است، خواهد زد. آری باید سکوت را شکست و بیش از این اجازه یکه تازی به تفکرات شیعه انگلیسی و جریان زر و زور و تزویر، را نداد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ