سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال مایه شهوتهاست . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 بهمن 18 , ساعت 11:48 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چند زن فریب خورده و آلوده به مواد روانگردان با تحریک افردی خاص و برای انحراف افکارف عمومی از مطالبات بر حق مردم از دولت، در برابر حکم الهی ایستادند و با الگوگیری از زنان روسپی در اروپا، بر بالای بلندی رفته و روسری یا شال خود بر سر نیزه کرده و در انظار عمومی، خود را به نمایش گذاشتند. با گذشت چند روز از این موضوع، نماینده ی منافقی در مجلس شورای اسلامی بنام محمود صادقی همانند زنان روسری به نیزه زده، در حمایت از امارات عربی متحده، در صفحه توئیتر خود، متن روبرو را منتشر و نوشت:

اگر محمود صادقی منافق، با فریفتن شورای نگهبان و مردم تهران، به مجلس شورای اسلامی نفوذ کرده باشد، راه چاره برای ریشه کنی این عنصر خبیث و وهابی صفت چیست؟! وقتی کرسی نمایندگی مجلس، توسط یک دیوث سیاسی غصب شده، پس چرا دهان علی لاریجانی که برای ایجاد غائله بر علیه دولت دهم، باز می شد، شیون سرنمی دهد؟! چرا نمایندگان مجلس، این دیوث سیاسی را از مجلس اخراج نمی کنند؟! چرا شورای عالی امنیت ملی، از امنیت کشورمان دفاع نمی کند؟!

مدتها است که با مدیریت لیبرالی علی لاریجانی، مجلس از رأس امور ساقط شده و به محلی برای سرگرمی و بازی دولت اعتدال تبدیل گردیده و لذا با مدیریت نابخردانه علی لاریجانی است، که برجام در کمتر از 20 دقیقه بهف تصویب می رسد، FATF مالی و قرارداد IPC نفتی، بدون اطلاع مجلس توسط دولت، منعقد می شود و پالرمو این سند خیانت به کشور و اسلام ناب محمدی، به قانون تبدیل می شود! و استقلال کشورمان را به حراج می گذارند و نابکاری از درون مجلس، چون محمود صادقی، قلاده نوکری وهابیت بر گردن می آویزد و به آن افتخار می نماید

پاسخ محمود صادقی این دیوث سیاسی رخنه کرده در مجلس شورای اسلامی، سخن آدولف هیتلر است که در مورد پست ترین انسانها می گوید: «پست ترین انسان ها کسانی هستند که د ر تصرف کشورهایشان بامن که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها کمک کردند تا من بر مادرشان مسلط شوم.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ