سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس راهی را در جستجوی دانش بپیماید، خداوند راهی را به سوی بهشت برایش هموار گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 96 بهمن 19 , ساعت 4:12 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت کره جنوبی به هریک از 6200 ورزشکار شرکت‌کننده در المپیک زمستانی 2018 ، vیک دستگاه تلفن هوشمند سامسونگ هدیه داد، ولی به بهانه تحریم ایران از اعطای این هدیه به 4 ورزشکار ایرانی که برای شرکت در مسابقات به آن کشور رفته بودند خودداری کرد! لذا باید گفت؛ اگر گوشی هوشمند سامسونگ برای ایرانیها تحریم است، پس چرا واردات آن بصورت قانونی و قاچاق در کشورمان جریان داشته و در فروشگاههای کشور و در دست اکثر مسئولین و مردم ایران دیده می شود؟!

مردم ایران در دهه فجر انقلاب اسلامی به استقلال کشورشان می بالند و انتظار داشتند، که مسئولین کشور، نسبت اقدام ننگین کشور کره جنوبی واکنش کاربردی و عملیاتی نشان داده و سریعا، دستور جمع آوری بنرهای تبلیغاتی محصولات سامسونگ را از داخل شهرها و اتوبانهای کشور صادر و خرید محصولات سامسونگ از سوی مردم و واردات آن را از سوی بازرگانان ایرانی تحریم نمایند. اما با گذشت بیش از 24 ساعت از اقدام ننگین کره جنوبی، وزیر خارجه کشورمان شرکت ساموسونگ را تهدید به کنار گذاشتن کوشی خود نموده! و صالحی‌امیری هم، ورزشکاران ایرانی را محتاج گوشی تلفن دانسته! و در اقدامی انفعالی و ننگین، دستور خرید گوشی تلفن همراه را برای ورزشکاران ایرانی صادر کرده است!

وقتی دولت غربزده اعتدال، در برابر تحریمهای مختلف آمریکا، به حرفهای بیهوده و سرگرم کننده می پردازد و جرأت دفاع از منافع کشورمان را بر اساس برجام ندارد، انتظار مردم از مسئولین اجرائی در برخورد با اقدام ننگین دولتمردان کره ای بیش از این نباید باشد! پس راه چاره در مقابل بی غیرتی دولت اعتدال، غیرت ملت در تحریم محصولات شرکت سامسونگ است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ