سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، قوت جان ها و همنشینی با محبوب است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 بهمن 21 , ساعت 12:34 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی و عراقچی در یک حرکت غافلگیر کننده قصد دارند تا سر شیطان بزرگ، کلاه بگذارند! وه لذا هر دو به نصیحت شیطان پرداخته و جناب روحانی گفته است: «اگر آمریکایی ها فرصت برجام را قدر می دانستند و به تعهدات خود عمل می کردند، امکان داشت در موارد دیگر هم مذاکره کنیم.» عباس عراقچی بعنوان کیسه بوکس حاج حسن گفته است: «اگر برجام موفق شود، میتوانیم در خصوص مسائل دیگر هم با غربی‌ها مذاکره کنیم

البته حسن بلا، هم حقوقدان است!، هم حقه های کلاهبردای را از انگلیسیها بلد شده و هم متخصص جنگ روانی است و لذا قصد دارد که ترامپ را غافلگیر و کلاه بزرگی به سرش بگذارد! هر چند که خطاب به آمریکائیها گفته بود: «مگر کشورهای شرق آسیا دیوانه شده‌اند که با شما مذاکره کنند!» و در چند روز گذشته هم، مرتب می گفت: " در خصوص موشکهامان با هیچکسی مذاکره نمی کنیم."

مگر ترامپ به غیر از مذاکره در باره موشکهای ایران چیز دیگر خواسته است؟! ترامپ به اتحادیه اروپا و حاج حسن گفت: "در 120 روز آینده، در صورتی برجام را تائید می کنم که مذاکرات موشکی و اصلاح برجام صورت گرفته باشد"!

قطعا حاج حسن و حاج عباس قصد دارند تا کدخدا(آمریکا) را مجاب نمایند تا سر کیسه تحریمها را مقداری شل کند تا بازی برد-برد حاج حسن، مقداری به واقعیت نزدیکتر شود تا در این برزخ افزایش قیمت دلار و سقوط آزاد ارزش پول ملی، دولت اعتدال از زیر بار انتقادات داخلی خارج گردد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ