سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود : یاد دهید و آسان گیرید و سخت مگیرید [ابن عباس]
 
دوشنبه 96 بهمن 23 , ساعت 10:28 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی، یا سخنگوی معترضین فتنه دی ماه 96 است، یا مجبور به اعلان نظر معترضین 42 هزارغ نفره فتنه گران در مراسم میلیونی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی گردیده و لذا بجای تشکر و قدردانی از حضور دهها میلیونی ملت ایران و بیان اقتدار ملی و عظمت نظام اسلامی، به بحث رفراندم پراخت و گفت: «قانون اساسی معیار ما است و هر کس آن را قبول دارد انقلابی است. قانون اساسی بن بست‌ها را برداشته و ظرفیت بزرگی دارد و اگر در موضوعی با هم بحث داریم باید به اصل 59 مراجعه کنیم که طبق آن باید به آرای مردم مراجعه کرد

هر کس حضور ملت ایران در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن 96 را مشاهده نمود، آن را عظمتی بزرگ و حماسه به یاد ماندنی دانست و لذا اگر کسی در برابر این حماسه بزرگ، بحث رفراندم را مطرح نماید، قطعا ریگی به کفش دارد و حضور ملت را با منافع اشرافی و تفکر غربگرایی خود مغایر دانسته و ناکارآمدی خود را با متلک پرانی منافقانه می پوشاند!

مدتی قبل آقای سعید جلیلی "فـتـنـه زرد" را مطرح کرد، که اقدام جناب روحانی هم در راستای پروژه "فـتـنـه زرد" است، زیرا در "فـتـنـه زرد"، جای اولویتهای اصلی با فرعی عوض می شود و برجام، این کاسه گدایی! و امید! رئیس جمهور ایران از آمریکا و اروپا، با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، با شکست روبرو گردید و حسن روحانی در حل مشکلات اقتصادیع مردم و کشور متحیر شد و لذا در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بکار گیری  "پروژه فتنه زرد" اصل 59 قانون اساسی را به پیش کشید تا از یک سو، حمله رسانه ای دشمنان خارجی و روزنامه های زنجیره ای و فتنه گران را تسهیل کند و در سوی دیگر، مطالبات اقتصادی مردم، با ایجاد "فـتـنـه زرد"، به فراموشی سپرده شود!

آری حسن روحانی در سال 94 گفت؛ «تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوندولی با ایجاد  "فـتـنـه زرد" برای فرار از اجراء اقتصاد مقاومتی به راهپیمایی تماشایی 22 بهمن ملت اهانت و خیانت کرد، تا نظام اسلامی را متهم به ناکارآمدی و رفراندم را تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی معرفی نماید و این تفکر لیبرالی، همان کیف انگلیسی است، که انقلاب مشروطیت را با شکست روبرو کرد!   

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ