سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با دانشمندان در آمیزد، بزرگش شمرند و هرکه با فرومایگان درآمیزد، پستش بدارند . [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به امام حسین علیه السلام ـ]
 
شنبه 96 اسفند 19 , ساعت 11:34 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از مدتها خط و نشان کشیدن ترامپ برای رئیس جمهور کره شمالی، بلاخره کیم جونگ اون، با اتمام آزمایشاتب متعدد موشکی و هسته ای که می تواند شهرهای آمریکا را مورد هدف قرار دهد، حاضر شد با همتای آمریکایی خود ملاقات نماید، لذا باید پرسید، ترامپ تسلیم شد، یا کیم جونگ اون؟!

آیات و احادیث فراوانی داریم که به مسلمانان سفارش شده در مقابل فرد مستکبر باید ایستاد و از حق دفاع کرد و لذا کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از آیات و احادیث مسلمان اطلاعی نداشت، ولی در مقابل شیطان بزرگ ایستاد و زانو زدن ترامپ را در مقابل خود دید، اما حسن روحانی گوینده آیات و روایات، آمریکا را کدخدا خواند و به دروغ گفت؛ "دنیا در مقابل ملت ایران زانو زده است"!

رهبر کره شمالی پس از اینکه اطمینان حاصل کرد که برد موشکهایش همه شهرهای آمریکا را در می نوردد، ملاقات با ترامپ را بدون پیش شرط پذیرفت، ولی حسن روحانی اورانیوم 20 درصد و رأکتور اراک را که اثرش در مذاکرات هسته ای، مانند موشکهای کره شمالی ارزش داشت از بین برد و با بتن پر کرد و کشور را در مقابل شیطان بزرگ و اسرائیل خلع سلاح نمود!

کیم جونگ اون به قرآن اعتقاد نداشت، ولی به آن عمل کرد و پیروز شد و در زمان اعلان آمادگی برای دیدار با ترامپ، بی عقلی نکرد و نگفت خزانه خالی است، اما حسن روحانی در مجلس، سوگند خورد که به قرآن عمل کند ولی عمل نکرد و در آغاز مذاکرات هسته ای بی عقلی کرد و گفت؛ "خزانه کشور خالی است"!

کاش ایران هم رئیس جمهوری همانند کره شمال داشت که بزدل سیاسی! ترسو! و شیفته مکتب لیبرالیسم غرب نبود! و سخن از برجام 2 به زبان نیاورده بود!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ