سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرکّب دانشمندان با خون شهیدان سنجیده شد، پس بر آن برتری یافت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 96 اسفند 23 , ساعت 1:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-نمایندگان مجلسی که قبل از برگزاری جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی(آخوندی)، تعاون و کار امور اجتماعی(ربیعی) و جهاد کشاورزی(حجتی) با دعوت سخنگوی دولت، بر سر سفره حرام بنشینند و سپس از استیضاح وزراء بی لیاقت منصرف شوند، قطعا اگر این نمایندگان مجلس در اردوگاه لشگر امام حسن بودند، با سکه های معاویه به او ملحق می شدند! لذا نمایندگان واقعی ملت، مغلوب جریان کثیف لابیگری در مجلس شده و استیضاح وزرا دولت نبود، بلکه حق ملت به استیضاح کشیده شد!!!ع

2-وقتی نماینده ویلچرنشین رشت، غلامعلی جعفرزاده می گوید: «زمانی در دانشگاه فقط می‌خوابیدم و 8 میلیون می‌گرفتم اما الان صبح تا شب و دور از خانواده مشغول کار هستم و این حقوق مجلس فاجعه است. بعدا نگویند چرا نماینده دزد شد.» خبر از خوابیدن خود در دانشگاه و دریافت 8 میلیون پول حرام می دهد و دزد شدن نماینده مجلس را توجیه می کند باید فاتحه مجلس را خواند!

3-وقتی برخی نمایندگان مجلس، از زنان روسری بر چوپ نمای خیابان انقلاب، حمایت کنند و با پولهای حرام لیست امید و حمایت رسانه بی بی سی به مجلس نفوذ کنند، دیگر این مجلس، در رأس امور قرار ندارد!

4-وقتی هزینه تبلیغاتی علی لاریجانی را چند نفر وارد کنننده خودرو پرداخت نمایند، آیا رئیس مجلس اجازه دفاع از جبهه حق و انقلاب اسلامی را به نمایندگان انقلابی می دهد؟!

5-به نمایندگان انقلابی و دلسوز مجلس و یا به قول منافقین، دلواپسان، باید گفت:  دیگر وزیری را استیضاح نکنند زیرا هزینه سنگینی بر مردم تحمیل می شود، از یک طرف مدت زمان زیادی از وقت مجلس به هدر می رود و از سویی دیگر، دولت برای فریب نمایندگان مجلس با پول ملت، همانند معاویه سفره های از حرام، می گستراند و لذا برای پرهیز از آلوده شدن بیشتر نمایندگان مجلس به لقمه های حرام و جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی به ملت، از طرح استیضاح وزراء، سئوال از رئیس جمهور و اعاده ثروت نامشروع مسئولین خودداری نمایند.

دوستی در فضای مجازی اظهار نگرانی کرده و نوشته بود: "نگران بودم که این مجلس با رای به استیضاح آخوندی گذشته‌اش را جبران کند و آبرویی جمع کند! که الحمدلله نگرانی برطرف شد."

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ