سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگیِ دلهاست و روشنایی دیدگان از نابینایی و توانایی پیکرها ازناتوانی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 اسفند 25 , ساعت 11:51 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مارتین لوتر ((Martin Luther کشیش آلمانی در سال 1517 میلادی در مقابل معصومیت پاپ و دریافتت مالیات از طرف کلیسا جنبش اصلاحات (رفورماسیون) را آغاز کرد. کلیسای رم، لوتر را کافر و خواهان تحویل وی به رم و مجازات نامبرده شد، لذا شورای کلیسا، گردن‌کشی لوتر را برنتافت و حکم تبعید وی را صادر کرد بود. مارتین لوتر بجای رعایت مهلت شصت‌روزه و اعتراض به حکم کلیسا، نامه‌ای به نجیب‌زادگان مسیحی آلمان ارسال و حکم پاپ را در برابر دروازه شهر ویتنبرگ همراه با رسالات احکام شرعی به آتش کشید.

اقدامات لوتر در مقابل ارباب کلیسا، به شکل گیری پروتستانهای مسیحی منجر شد(کاتولیکها و پروتستانها) و لذا اسفندیار رحیم مشائی و حمید بقایی که نقش اصلی را در ایجاد انحراف دولت احمدی نژاد از اجراء عدالت به سوی مکتب ایرانیت داشتند، بعد از محاکمه و حبس حمیدرضا بقایی، اسفندیار رحیم مشائی عده ای را بدنبال خود، به مقابل سفارت انگلستان کشانده و به تقلید از مارتین لوتر آلمانی، حکم محکومیت دوست متخلف و متوهم خود را به آتش کشیدهغ و مزورانه شعار " می میریم، می میریم، ایران را پس می گیریم،" سر می دهند!

به فرقه انحرافی و مشائیسم ها می گوییم: شما حقیرتر و کوچکتر از آنید، که با شعار 600 سال قبل مارتین لوتر مسیحی، انقلاب اسلامی را دچار چالش کنید! زیرا آنزمان که دولت و بودجه کشور را می مکیدید، غلطی نتواستید بکنید، که امروز با تفکر نئوحجتیه ی احمق، بر علیه انقلاب اسلامی شورش بپا می کنید! عجیب است! احمدی نژاد در سال 93 می گفت؛ "می خواهم گفتمان امام و رهبری را دنبال نمایم، ولی در مقابل گفتمان امام و رهبری به تضعیف انقلاب اسلامی مشغولند"!

اقدام رحیم مشائی، تهوع آور و خنده دار است، گویند؛یارو در مسافرت با شخصی دعوا کرده و زخمی شده بود. بعد از مراجعه به شهر خود، پشت‌بام را سوراخ کرد و کنار آن، رو به آن شهر ایستاد و شروع به رجزخوانی کرد. همسرش که عصبانیت او را دید، گفت؛ مرد حسابی بیا پائین، الان خون به پا می‌کنی؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ