سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس از حلال خورد، دلش صاف و نازک و چشمانش اشک آلود شود و برای دعایش حجابی نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 فروردین 24 , ساعت 5:31 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: «نرخ دلار از فردا(سه شنبه) 4200 تومان است. هر نرخ دیگری غیر از آن قاچاق محسوب خواهد شد و مراجع انتظامی و قضایی مثل قاچاق مواد مخدر با آن برخورد خواهند کرد.»

در چند روز گذشته برخی از دولتمردان فله ای حسن روحانی، فله ای از افزایش قیمت دلار حمایت نموده و حتی مبلغ 6 هزار تومان برای هر دلار را منطقی دانستند! و لذا وقتی اسحاق جهانگیری بعد از جلسه فوق‌العاده ستاد اقتصادی دولت، مثل سوپرمن قیمت دلار را 4200 تومان اعلان و خواستار برخورد با متخلفین از این دستور العمل می شود!  باید از سوپرمن دولت پرسید؛ که چرا اول به سراغ نابکارانی در درون دولت نمی روید که با سحنان فله ای و یحتمل هماهنگ با دولت، موجبات افزاریش قیمت دلار را فراهم کردند؟!

مگر مسعود نیلی، مغز متفکر اقتصادی! دولت، نوبخت سخنگوی دولت و ترکان معاون رئیس جمهور، از افزایش قیمت دلار، حتی بالای 6 هزار تومان دفاع ننمودند؟ پس چرا این جیب برها پس از اعلان تک نرخی دلار، از جنایت خود مبنی بر کاهش ارزش پول ملی پشیمان نشده و حسن روحانی آنان را اخراج نکرده است؟!

در دولت اعتدال و اشرافی حسن روحانی، افزایش قیمت دلار با مطالبات واقعی مردم رابطه دارد، اگر مطالبات واقعی و اصلی مرم مطرح و دولتمردان با هدایت مغز متفکر جنگ روانی، یعنی حسام الدین آشنا، نتوانند مردم را بفریبند و ملت بر مطالبات خود اصرار بورزند و دولت با فشار نمایندگان مجلس، از افزایش قیمت فراورده های نفتی در بودجه 97 عقب نشینی کند، آنگاه دولت، موذیانه وار، جیب ملت را با افزایش قیمت دلار خالی می کند! و رئیس کل بانک مرکزی هم که خانواده اش خارج از کشور زندگی می کنند! در پاسخ به نمایندگان مجلس می گوید: «قرار نیست مبلغ 4200 تومان نرخ تعیین شده برای دلار ثابت بماند، تا اشتباهات گذشته تکرار شود.» لذا بر اساس سخنان سیف، آیا جهانگیری فله ای سخن گفته است؟!

ضمنا؛ مگر در بوجه سال 97 ملبغ ارز مبادله ای برای هر دلار از سوی نمایندگان مجلس 3700 تومان تعیین نشده، پس سرنوشت مبلغ اضافی دریافت (500 تومان بابت هر دلار، بر خلاف بودجه مصوب مجلس)، به کدام جیب واریز می شود؟! البته باید مواظب حسین فریدن و مهدی جهانگیری(برادران متخلف رئیس جمهور و معاون اول) باشیم!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ