سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 97 فروردین 27 , ساعت 5:13 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از مراجع تقلید که هیچگاه در حمایت از دین و اعتقادات مردم ایران به رژیم پهلوی اخم هم نمی کرد! و به برکت نظام اسلامی و خون شهداء گرانقدرمان، دارای تریبون و شاگردانی گردیده، اخیرا نظام اسلامی را حکومت گمراه خوانده و گفته است: «اگر این حکومت گمراه، روز شهادت موسی بن جعفر ع را تعطیل نکند، به آن مالیات نپردازید»!

در زمانی که دغدغه اکثریت ملت، حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان است و تهاجم فرهنگی امان ملت و جوانان را بریده و از سوی دشمنان نظام اسلامی، اعتقادات ملت با انواع تهدیدات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی مورد هدف قرار گرفته، مرجع محترم تقلیدی که نه روزنامه می خواند! نه تلوزیون نگاه می کند! و نه رادیو گوش می دهد!، چشم خود را به روی تمام تهدیدات خارجی و داخلی دشمنان بر علیه نظام اسلامی می بندد و حکومتی را که خمینی عزیز، آنرا زمینه ساز حکومت جهانی حضرت بقیة الله می داند و مدافعان حرم، جان عزیز خود را برای تحقق آن بر کف دست گرفته، آن حکومت را گمراه و خواستار عدم پرداخت مالیات از سوی مردم می شود!

در زمانی که رژیم پهلوی چادر از سر زنان شیعه می کشید و در خیابانها انواع فسق و فجور و سرو مشروبات الکلی صورت می گرفت، چرا این مرجع تقلید، حکومت پهلوی را گمراه نمی خواند؟! دور از انصاف و مروت است که حکومتی را که خون بیش از 200 هزار شهید در پای آن ریخته و حضرت روح الله و امام خامنه ای عزیز، برای بقاء آن زجرها کشیده و خون دلها خورده اند را حکومت گمراه بنامند! و دل دوستداران و محبان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را بدرد آورند و لذا، به کدام جوی آب می ریزند و در زمین کدام دشمن بازی می کنند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ