سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا ساختن حاجت‏ها جز با سه چیز راست نیاید ، خرد شمردن آن ، تا بزرگ نماید . پوشیدن آن ، تا آشکار گردد ، و شتاب کردن در آن ، تا گوارا شود . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 فروردین 30 , ساعت 4:43 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در 40 سال عمر انقلاب اسلامی، کارنامه حسن روحانی مملو از سخنان نامربوط بر علیه ائمه معصومین و ارکان مختلف نظام اسلامی بوده و هستیم.

#مشروعیت امام علی را از مردم می داند!، ل

#صلح امام حسن را با مذاکرات هسته ای گره میزند!  

#کربلا را صحنه مذاکره امام حسین با عمر سعد می خواند!

#در زمان دفاع مقدس، طرح انحلال تیپ کلاه سبزهای ارتش را که نقش مؤثری در متوقف کردن ماشین جنگی صدام و پیروزیهای بعدی داشتند، را در مجلس ارائه می نماید!

#با جاسوسان آمریکایی که بعدا اسرائیلی از کار درآمدند، جلسه سری بر علیه حضرت روح الله برگزار می کند!

#به توان موشکی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا یورش می برد!

#دیروز هم در 29 فروردین 97 در روز گرامیداشت ارتش از امیران ارتش تجلیل و با سخنان کنایه آمیز، سپاه پاسداران را زیر سئوال برده و می گوید: «ارتش با وجود اینکه سیاست را خوب می داند، اما در آن دخالت نمی کند ... امروز در کنار هیچ فسادی در کشور نام هیچ یک از امیران ارتش وجود ندارد

#پاسخ سخنان نفاق گونه حسن روحانی را باید در نامه حضرت آت الله قدمی یافت، که خطاب به ایشان نوشته است:

«شما خطاهایی را در حق خدا و رسولش و در حق مردم و لشکریان خدا مرتکب شدید: حرف‌های ناصواب به دین خدا نسبت داده اید و عذرخواهی نکرده اید! وعده‌هایی به خلق الله داده اید که به آن‌ها عمل نکرده‌اید و عذرخواهی نکرده‌اید! علیه ارتش، طرحی ناصواب داده‌اید و هنوز از آن عذرخواهی نکرده‌اید! بارها به سپاهی که بر اساس سیاست ولایت فقیه – که شما خودت را پیرو آن می‌دانید - با ریختن خون فرزندانش، استکبار را خون به‌دل کرده است، با زخم زبانت خون به‌دل کرده‌اید و می‌کنید ولی عذرخواهی نمی‌کنید! ... مردی که از الله و رسول الله (ص) عذرخواهی نمی‌کند تا چه رسد به جند الله! »

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ