سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 6 , ساعت 8:41 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اصغر فخریه کاشان، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، مسئول اصلی خرید هواپیما از بوئینگ آمریکا، ایرباس فرانسه و ای‌تی‌آر(ملخی)، پس از اینکه تحویل هواپیماهای خریداری شده محقق نشد، در 31 فروردین 97 بی‌سروصدا استعفا داد. هر چند که در ایام تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری 96 با خیمه شب بازی ایران و فرانسه، دو فروند هواپیمای ایرباس دست دوم، بجای هواپیمای نو، به ایران ارسال، تا ملت ایران بار دیگر حسن روحانی را به ریاست جمهوری برگزینند! راستی؛ مگر ایران تا سال 92 هواپیمای ملخیا ایران 140 را تولید نمی کرد؟، چرا دستان آلوده حسن روحانی دستور توقف آنرا صادر کرد؟!

رئیس جمهور فرانسه در گفتگو با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «باید برجام را حفظ کنیم، ما باید از میانه روها در ایران حمایت کنیم نه اینکه مأموریتشان را سخت نمائیم» راستی مأموریت واگذار شده به میانه روهای ایران( #اعتدالیون_اصلاح طلبان ) از سوی غربیها، آنهم با اطلاع اسرائیل چیست؟!

کریمی‌قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در 3 اردیبهشت 97 در خصوص خرید و تحویل هواپیما از فرانسه و آمریکا گفت: «خرید هواپیماهای پسابرجامی به بن بست رسید ... ظریف تایید کرد که آن چند هواپیما هم که بعدِ برجام به ما دادند دست دوم بود.»

مدیر عامل شرکت بوئینگ آمریکا در 5 اردیبهشت 97 حاج حسن روحانی را مات کرد و طی یک توئیتی نوشت: «تحویل نخستین بویینگ 777 هما، که قرار بود این ماه تحویل شود، به سال 2019 موکول شده است.»

حسن روحانی در 29 مهر 95 گفت: «اگر هواپیما نخریم، برخی می‌گویند پس پسابرجام چه شد؟!» و در مرداد 96 خطاب به نمایندگان مجلس گفت: «من وزیری می‌خواهم که با شهامت بگوید که هواپیما می‌خرم

آری؛ اگر آمریکا از برجام خارج شود، حسن روحانی به پای آن خواهد ایستاد تا در باتلاق تعهدات برجام دفن گردد. "علی برکت الله"

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ