سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عیب تو نهان است چندانکه ستاره بختت تابان است . [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 اردیبهشت 8 , ساعت 10:43 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

خداوند در سوره بقره آیه 257 می فرماید: اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ، وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُمْ مِنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ، أُولَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ

وقتی که امت اسلامی ولایت بنی امیه را پذیرفتند و معاویه پس از صلح با امام حسن مجتبی علیه السلام، بر امور مسلمین مسلط شد، آموزش احکام اسلامی از جمله فروع الدین و اصوالدین را ممنوع نکرد و مردم آن دوران، از ساخت بزرگترین مسجد در شام، بدستور خال المومنین(معاویه)د خوشحال بوده و آزادانه به اعمال نماز و روزه و حج و خمس و جهاد می پرداختند و حتی رژیم معاویه، اجراء امر به معروف و نهی از منکر را تعطیل ننمود. لذا یزیدبن معاویه در اولین سفر خود به مدینه، بر روی منبر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم، متعرض مردم مدینه شد، که چرا به فریضه آمر به معروف و نهی از منکر عمل نمی کنید! هر چند که حسن روحانی، قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر را پس از تصویب مجلس شورای اسلامی، ابلاغ ننمود!

تنها نگرانی رژیم معاویه، "بصیرت و شرک شناسی" مردم بود، زیرا قصد معاویه تغییر رژیم حکومت پیامبر اسلام، به رژیم مورثی، بر اساس وصیت پدرش، که به فرزندان خود گفت: "حکومت را در بین خاندان خود، همانند یک گوی بچرخانید" و لذا از "بصیرت و شرک شناسی" مردم واهمه داشت، که مبادا، فریاد "مرگ بر آل سفیان" توسط مردم مدین و انقلابی سر داده شود و مردم از ولایت طاغوت، برائت بجویند!

بعد از رحلت ملکوتی امام، برخی مسئولین لیبرال، از مرحوم هاشمی رفسنجانیل تا محمد خاتمی و حسن روحانی، بدنبال اجراء همان سیاست معاویه در کشور بوده و هستند، تا "بصیرت و شرک شناسی" را از ملت ایران بربایند! تا شعار انقلابی "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" تعطیل گردد، و تنها از انقلاب اسلامی، پوسته ای بنام "جمهوری اسلامی ایران" که خطری برای استکبار جهانی نداشته باشد، باقی بماند!

لیبرالها و اشرافیت برآمده از درون انقلاب، این آرزو را به گور خواهند برد، که ملت انقلابی ایران را از ولایتِ الله جدا و به ولایتِ شیطان بزرگ و طاغوت، ملحق نمایند، زیرا حضرت روح الله به فرزندان واقعی خود سفارش کرد و فرمود: «اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها "شعار الله اکبر" قرار بدهند، هیچ وقت شعار "مرگ بر امریکا" را فراموش نکنید چون امریکا شیطان بزرگ است.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ