سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 اردیبهشت 27 , ساعت 12:4 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

فکر می کردم که حسن روحانی با بهانه قرار دادن امام، برای قرائت فاتحه مخفی بر سر قبر فرزندش(محمد) که با اسلحه او کشته شده! و مخفیانه در حرم امام دفن شده!ت به آنجا می رود! نگو که حاج حسن هنوز از برخی سخنان حضرت روح الله، برای فرافکنی و کلاه گذاشتن بر سر ملت بصیر ایران در افتضاح برجام استفاده و در جلسه هیأت دولت مورخ 26اردیبهشت 97 می گوید: امام در 29 آبان 65 فرمود «هیچ توقع نداشتم که در این زمان که باید فریاد بزنند سر آمریکا، فریاد می‌زنند سر مسئولین‌مان»

حسن روحانی این روزها در برزخ ترامپ، گرفتار شده، لذا در جلسه هیأت دولت، با التماس "از کسبه و اصناف، خواهش کرده که از فشار به مردم در ماه رمضان خوداری کنند"و هم التماس نموده که مردم، بخاطر خیانت در اجراء برجام، از او توقع عذرخواهی نداشته باشند! لذا می گوید: «مبادا یک عده‌ای خطا کنند، امروز آمریکا به عنوان ناقض عهد و متخلف از مقررات بین‌المللی باید مورد فشار قرار بگیرد ... امروز روزی نیست که همدیگر را پای میز سوال ببریم ... در زمان کنونی همه باید در برابر فشارهای آمریکا، متحد باشیم.»

به جناب پرزیدنت حسن روحانی می گوئیم؛ ما که از شعار "مرگ بر آمریکا" دست برنمی داریم و تو هم اگر راست می گویی!؛ صدای مرگ بر آمریکایت را به گوش ملت برسان!، هر چند که حضرت روح الله خطاب به لیبرالهایی مانند تو فرمودند: «آنهایی که خواب آمریکا می‌بینند خدا بیدارشان کند.» کاش حسن از خواب زمستانی بیدار می شد!!!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ