سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دشمنی که در سینه ها مخفیانه رخنه می کند و در گوشها آهسته می دمد، بپرهیزید [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 97 اردیبهشت 29 , ساعت 10:54 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سخنان حسن روحانی در جلسه هیأت دولت در 26 اردیبهشت 97 احمقانه و کودکانه است، چرا که بعدل از خروج ترامپ از برجام خود را پیروز می داند و می گوید: «اگر داخل آمریکا نظرسنجی شود باز هم افکار عمومی با ماست و این به معنای انزوای واقعی دولت آمریکا می‌باشد و همین امروز هم ما پیروز هستیم.»

اگر کسی خواب باشد، بیدار کردنش آسان است، اما اگر خود را بخواب بزند، بیدار کردنش دشوار است! و لذا پیروزی در نگاه لیبرالها این است که در بازی برد-برد، همه توان هسته ای کشورت را نابود کنی! و طرف مقابل به ریشی که هر روز بزک می کنی! بخندد و برجام را پاره کند، آنگاه متوهمانه خود را پیروز برجام بدانی و به آن افتخار نمائئ؟! و حتما احمقهای دست به سینه و عزادار، در زمان اعلان ماندنت در برجام، برایت کف هم زده اند!

حسن روحانی در 29 شهریور 1396گفت: «این توافق چیزی نیست که کسی به آن دست بزند. این ساختمانی است که اگر یک آجرش کشیده شود، تمام ساختمان فرو خواهد ریخت؛ ... برجام یا می‌ماند، با همه ویژگی‌هایی که دارد، از بین می‌رود

همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی"، رئیس جمهورمان با همینن نگاه و تفکر لیبرالی، برای سخنان مورخ 29 شهریور 1396 خود هم پشیزی ارزش قائل نیست، زیرا بعد از خروج آمریکا از برجام، و ریزش اکثر آجرها ساختمان برجام توسط ترامپ، حسن روحانی در صفحه تلوزیون ظاهر و خائنانه و ذلیلانه ملت ایران را در بقایای ساختمان ویران شده برجام نگه داشت و در جلسه هیأت دولت، خود را پیروز برجام معرفی نمود!

آری؛ فندانسیون و سازه برجام، توسط سازمانهای جاسوسی سیا و موساد، بنا نهاده شده ولذا طبق بندهای 36و 37 برجام، راهی برای شکایت و جبران خسارات چند ده میلیارد دلاری ایران از اجراء احمقانه برجام، در سازمان ملل متحد، شورای امنیت و دادگاه لاهه پیش بینی نگردیده است! پس در زیر ساختمان فرو ریخته برجام، بزودی شاهد دفن بانیان خیانت کار آن، خواهیم بود، انشاءالله.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ