سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 اردیبهشت 30 , ساعت 4:52 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امروز شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، ظریف وزیر خارجها و عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص خروج آمریکا از برجام و چگونگی ادامه آن با سه کشور اروپایی، جلسه غیر علنی برگزار کردند، اما آقایان شمخانی و عراقچی در رابطه با تصویب FATF دو نظر متفاوت داشتند!

شمخانی ادعایش این بود:«FATF ربطی به لایحه مقابله با تروریسم ندارد و ما به دنبال تصویب آن نیستیم و FATF از دستور کار نظام جمهوری اسلامی خارج شده است!» اما عراقچی می گفت: «باید FATF حل شود تا بتوانیم مذاکرات با اروپا را ادامه دهیم!»

حقیر در ساعت 2 و 35 بامداد امروز، طی وجیزه ای در "وبلاگ #وزنه_سیاسی"، تحت عنوان "خطر لیبرالها و وکیل الدوله ها" به اقدام ذلت بار مجلس و دولت، برای تصویب لایحه FATF در مجلس و نقش وکیل الدوله ها، اشاراتی داشتم و لذا در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، سخنان عراقچی، از پیش شرط سه کشور اروپایی برای تصویبFATF قبل از شروع مذاکرات و تضمین اتحادیه اروپا خبر می داد!  

حسن روحانی به خانم موگرینی تضمین لازم را برای ماندن در برجام را داده و تعجیل دولت و وکیل الدوله های مجلس برای تصویب لایحه FATF در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران غربی و عربیع آنان است، والا برجام مرده ای است که با خیانت مجدد لیبرالها زنده نخواهد شد!

راستی؛ مگر دری اصفهانی بعنوان جاسوس هسته ای، زمینه ساز امضاء FATF توسط دولت نبوده؟! پس چرا وکیل الدوله ها می خواهند کار ناتمام یک جاسوس را تمام نمایند؟!

تصویر مقابل: رئیس جمهور، در حال اعطاء مدال و یکصد سکه به جاسوس هسته ای!!!!!!!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ