سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر مردمان روزگارى آید که جز سخن چین را ارج ننهند ، و جز بدکار را خوش طبع نخوانند ، و جز با انصاف را ناتوان ندانند . در آن روزگار صدقه را تاوان به حساب آرند ، و بر پیوند با خویشاوند منّت گذارند ، و عبادت را وسیلت بزرگى فروختن بر مردم انگارند . در چنین هنگام کار حکمرانى با مشورت زنان بود ، و امیر بودن از آن کودکان و تدبیر با خواجگان . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 اردیبهشت 31 , ساعت 11:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی رئیس‌جمهور در 31 اردیبهشت97 طی دیداری با جمعی از اساتید و پزشکان، گفت: «یک آقایی که سال‌ها در یک مرکز جاسوسی مشغول فعالیت بوده، حالا بخواهد از جایگاه وزیر امور خارجه آمریکا برای ایران و دیگر کشورها تعیین تکلیف کند به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. شما چه کاره‌اید که می‌خواهید برای ایران و جهان تصمیم بگیرد؟!»

رئیس جمهورمان بعد از خروج ترامپ از برجام، به این نتیجه رسیده، که نباید از اصول و مبانی انقلاب اسلامیل در برابر شیطان بزرگ و صهیونیسم کوتاه بیاید، که قابل تقدیر است، و لذا اگر قرار است مذاکره با اتحادیه اروپا برای ماندگاری برجام ادامه پیدا کند، ضروری است، جناب روحانی از قرار مدارهای محرمانه ذیل، با کدخدای دیروز و شرور امروز، خارج شود! و دستور شکستن قفلهای بی تدبیری خود را صادر نماید.

1-اگر رئیس جمهور اجازه پرتاب ماهواره ها را برای خوشایند آمریکا، متوقف و ممنوع کرده بود، با توجه به اینکه تاریخ انتقضاء آنها نزدیک شده، و ترامپ هم برجام را به قبرستان فرستاده!، پس دستور پرتاب ماهواره ها را صادر نماید!

2-اگر رئیس جمهور آزمایش موشکهایمان را برنمی تافت!، امروز با خروج ترامپ از برجام، بهانه ای برای جلوگیری از آزمایش موشکی وجود ندارد و لذا این اقتدار ملی را پشتیبان مذاکره بی حاصل با سه کشور اروپایی قرار دهد.

3-اگر حسن روحانی با کلید جادوئی! به درب کارخانه های هواپیما سازی کشور، به امید خرید هواپیما از آمریکا، فرانسه و ایتالیا قفل بی تدبیری زده! پس چرا بعد از تهدید وزارت خزانه داری آمریکا، مبنی بر عدم تحویل هواپیمای ایرباس و بوئینگ به ایران، قفل بی تدبیری را از درب آن کارخانه ها باز نمی کند!

4-جناب روحانی 5 سال کشور و ملت را معطل برجام نگه داشت! حال که برجام بدست ترامپ به قتل رسیده! لذا رئیس جمهود در 3 سال باقی مانده از عمر دولتش، مقداری هم به فکر ملت و کشور باشد، زیرا برجام مرده است و آروپایی ها بر سفره مرده خوری حسن روحانی نشسته و با خیال راحت، دستورات ترامپ را عملیاتی می کنند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ