سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بی شرمِ گستاخِ بر گناهان را دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
 
شنبه 97 خرداد 19 , ساعت 12:2 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از معجزات الهی در ماندگاری انقلاب اسلامی، با حضور برخی مسئولین منافق، ساده لوح و احمق، از هر دو جریان چپ یا راست، اصولگرا یا اصلاح طلب، در مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی است! مثلا آقای ولایتی دیروز از حامیان اصلی برجام بوده، ولی امروز از مخالفان و منتقدان سرسخت برجام شده است! و یا همین آقای حمید بعیدی‌نژاد، عضو اصلی تیم مذاکرات هسته‌ای و سفیر فعلی ایران در انگلیس، که اخیرا گفته است: «آمریکا با نقض برجام در حال نقض قطعنامه شورای اامنیت سازمان ملل است.»

آقای بعیدی نژاد بخاطر موفقیت(خیانت) در برجام! از دست رئیس جمهورمان، مدال و صد سکه بهر آزدای دریافت و برای جبران زحماتش در برجام، سفیر ایران در انگلستان شد!، حال بعد از افتضاح برجام، می گوید: «اگر یک نظم بین‌الملل قانونمند وجود داشت اکنون بایستی آمریکا به شورای امنیت احضار می‌شد و شورای امنیت آن را محکوم می‌کرد، تنبیه و حتی تحریم می‌کرد.»

واقعا با چنین مسئولین احمق، ساده لوح و منافق، چرا انقلاب اسلامی همچنان مستقر است؟! آیا بعیدی نژاد نمی دانسته که سازمان ملل و شورای امنیت در دست آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد؟! چرا این جماعت، بجای عذرخواهی در پیشگاه ملت و رهبری، مدعی قانون گریزی آمریکا می شوند!

گمان حقیر بر این است که آمریکا قطعنامه 2231 و برجام را نقض نکرده، چرا که هیچ شکایتی از سوی ایران، به مراجع بین المللی بر علیه آمریکا صورت نگرفته و متن برجام، حکم محکومیت ایران بوده و شباهتی بعنوان یک قرارداد طرفینی ندارد! و لذا پررویی برای دولت اعتدال ممنوع است! زیرا اگر راست می گویند، از برجام خارج و یا بر علیه آمریکا به شورای امنیت و دادگاه بین المللی شکایت نمایند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ