سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بى‏نیاز از عذر بودن ارجمندتر تا از روى راستى عذر آوردن . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 خرداد 20 , ساعت 1:56 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اقدامات تحریمی و خروج ترامپ از برجام، حسن روحانی را بر آن داشت تا در اجلاس سازمان همکاری شانگهای، تقسیم وظایفی برای کشورها در نظر بگیرد و بگوید: «تمامی طرف های برجام، در قبال رفع تحریم ها مسئول هستند ... سایر اعضای ملل متحد نیز بر اساس قطعنامه 2231 شورای امنیت موظفند به اجرای برجام کمک کنندت

اولا؛ اگر آقای روحانی یک بار برجام را مطالعه کرده بود! آنگاه برای دیگر کشورها وظیفه و مسئولیت معین نمی کرد! زیرا بر اساس برجام و قطعنامه 2231 ایران وظایفی را پذیرفته که اجراء نموده است و لذا عدم شکایت ایران از آمریکا بخاطر نقض برجام، یعنی هیچ کشوری در قبال برجام مسئولیت و تکلیفی ندارد!  

ثانیا؛ تازه طرف اصلی مذاکرات هسته ای با ایران، آمریکا بوده که رفته! زیرا خانم وندی شرمن عضو ارشد مذاکرات هسته آمریکا گفته، مدتها قبل از رسیدن به یک چارچوپی برای تفاهم هسته ای، با ایرانیها مذاکرات مخفی و محرمانه بدون حضور شرکای اروپایی خود داشتیم که آنها عصبانی شدند! حال باید پرسید؛ میزان رشوه و باج پرداختی ایران، برای برطرف کردن عصبانیت طرفهای اروپایی 5+1 چقدر بوده است؟! راستی افشاء پرداخت باج به برخی از کشورهای اروپایی، افتضاحی بزرگتر از برجام را بدنبال نخواهد داشت؟! مثلا خرید هواپیمای از ایتالیا!!!!!

ثالثا؛ بابا حاج حسن، باور کن آقای پوتین، شما و آقای ظریف را در حال خیانت به ایران می داند! پس، عذرخواهی و احساس شرمساری در محضر ملت بزرگ ایران و رهبری، کوچکترین وظیفه شما است!

خامسا؛ عملیاتهای آفندی و پیروزیهای پی در پی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، با عزل بنی صدر از فرماندهی کل قوا و عدم کفایت او از ریاست جمهوری محقق شد و لذا رسیدن به 190 هزار سو در بحث هسته ای، با حضور حسن روحانی در قدرت، امکان پذیر نخواهد بود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ