سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش، رفق و مدارا و آفت آن درشت خویی است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 خرداد 21 , ساعت 2:20 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی در خرداد ماه 94گفت: «تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند.»

سه سال از آن دروغ بزرگ می گذرد، برجام آمد، ولی سرمایه نیامدهیئتهای مختلف اروپایی را از محل جیب مردم، به ایران دعوت کردند6قراردادهای ننگین تر از ترکمنچای برای سرمایه گذاری در صنعت خودرو، نفت، خرید هواپیما و ... بستنداطلاعات محرمانه مخازن نفتی و گازی را به شرکت توتال فرانسه دادند! اما، سرمایه نیامد و بلعکس سرمایه های کلانی از کشور خارج شد!

در این باره آقای محمد رضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید: «تنها در ماه‌های پایانی سال گذشته حدود 30 میلیارد دلار از کشور خارج شده است. و صندوق بین‌المللی پول هم، "میزان خروج سرمایه از ایران در سال 96 را حدود 27 میلیارد دلار اعلام کرده است."

بیکاری حاد جوانان، گرانی افسار گسیخته، افزایش قیمت دلار و ارزهای خارجی، افزایش قیمت سکه، افزایش قیمت مسکن و سقوط بی سابقه ارزش پول ملی، موجب سردرگمی ملت گردیده  است!

لااقل در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، مردم در صفحه تلوزیون او می دیدند که  می گفت؛ "قیمت گوجه در محل زندگی او ارزان است" ولی حسن روحانی که در انتخابات 96 می گفت؛ "صبح نمی دانستیم ساعت 11 یا 12 ظهر قیمت دلار چقدر می شود. نمی دانستیم قیمت سکه چند می شود". مرد لیبرال! حالا می دانی با بی تدبیری و خیانت تو، قیمت دلار و سکه چند است؟!

در این وانفسا اقتصادی، صدا و سیما در حال سیاه بازی است! نمایندگان مجلس، بجای گرفتن یقه دولت، با هدایت علی لاریجانی، بدنبال نخود سیاه تصویب لایحه Palermo و FATF در صحن مجلس هستند! آری برجام آمد، تحریمها نرفت، سرمایه نیامد و آهنگ خروج سرمایه از ایران را افزایش داد! چه کسی پاسخگو است؟! 

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ