سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین دانش آن است که هدایتت را تباه کند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 خرداد 22 , ساعت 3:26 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

افزایش قیمت دلار، سکه، مسکن و سایر مایحتاج ضروری، باضافه سقوط ارزش پول ملی و بیکاری، مردم و بخصوص جوانان کشورم را در رنج قرار داده و انتظار مردم این بوده و هست، تا دولت اقدامی در جهت عمل به وعده های خود که یک میلیون شغل در سال است، بنماید! اما ناباورانه هیئت دولت در جلسه روز چهارشنبه، 16 خرداد 97 نه تنها اقدامی در خصوص کنترل قیمتها و ایجاد اشتغال نداشته، بلکه در مصوبه ای مشکوک و انحرافی!، محل های برای تجمع اعتراض صنفی مردم در نقاط مختلف کشورب در نظر می گیرد!

حسن روحانی برای رفع مشکلات مردم، در تبلیغات انتخاباتی سالهای 92 و 96 به مردم وعده های بسیاری داد و در دستوالعمل حقوق شهروندی هم آورده است! مثلا ساخت مسکن اجتماعی در مدت 5 سال گذشته، یک واحد هم مردم تحویل نداد! یا اینکه مردم نمی دانند که قیمت سکه و دلار تا ظهر، چند برابر افزایش پیدا می کند!

امام خامنه ای در مرقد امام راحل در خصوص نقشه دشمنان فرمودند: «امروز نقشه دشمن فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی استهدف آنها از این فشارها، زیر فشار قرار دادن صرفادستگاه حکومتی و دولتی نیست بلکه می خواهند ملت ایران را به ستوه ناچار به تسلیم در برابر زورگوئی های آنها شوند.»

سئوال؛ هدف ترامپ و حسن روحانی، به غیر از "فشار اقتصادی، روانی و عملی" بر علیه مردم ایران است؟! هر دو با هدف ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی در یک مسیر حرکت می کنند! متأسفانه دولت بجای حل مشکلات اقتصادی مردم، مسیر فریاد زدن را به مردم پیشنهاد می دهد این یعنی نفاق با ملت!یعنی اینکه مردم هر چه دلشان می خواهد بر علیه نظام اسلامی، (نه دولت بی کفایت اعتدال) فریاد بزنند، تا اسلام رحمانی، اسلام آمریکایی، جای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله بنشیند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ