سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به فراوانی آموختن نیست، بلکه نوری است که در دل آنکه خدا هدایتش را بخواهد، می تابد . پس هرگاه در پی دانش بودی، ابتدا جوهره بندگی را در جانت بجوی و با به کار بستن دانش آن را به دست آور و فهم را از خدا بطلب تا به تو بفهماند . [امام صادق علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 خرداد 23 , ساعت 12:21 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی در سال گذشته لایحه بودجه به مجلس آمد، بحث درآمد دولت از محل افزایش حاملهای انرژی در لایحه بسیار داغ شد و دولت هم اصرار بر تصویب آن داشت، رفته رفته بحث افزایش قیمت حاملهای انرژی با بی تدبیری دولت و مجلس در کوچه و بازار مطرح و بلاخره فتنه گسترده دیماه، کشور را فرا گرفت!

نمایندگان مجلس با افزایش قیمت حاملهای انرژی بر اساس لایحه دولت مخالفت کردند، اما دولت اعتدال، همانگونه که در برجام و قراردادهای ننگین تر از ترکمنچای، نمایندگان مجلس را به اسم محرمانه بودن آنها، دور زده بوداین بار هم، با یک اقدام گازانبری بر علیه مردم، قیمت سکه و دلار را که خود، مسئول فروش آنها در کف خیابان و صرافیها است، به افزایش قیمت آنها پرداخت! و درآمدی بیش از 9 هزار میلیارد تومان، که منجر به کاهش ارزش پول ملی و خالی شدن جیب ملت بود، کسب نمود! باید گفت؛ که دولت، با همکاری باند فرصت طلب خود، که عده ای وکیل ادوله در مجلس هستند، از ملت ایران انتقام گرفت!

حال باید پرسید؛ دولت چه هدفی را در این آشفته بازار قیمت دلار و سکه دنبال می نماید؟ برای گشودن رمز این سئوال، باید به سخنان مقام معظم رهبری در حرم حضرت روح الله در 14 خرداد 97 بپردازیم، آنجا که به تشریح شرایط بنیانگذار نظام اسلامی، با شرایط امیرمؤمنان علی علیه السلام، در شکل گیری سه جریان ناکثین، قاسطین و مارقین پرداخت! و فرمود: «جبهه‌ی مقابلِ امیرالمؤمنین را شما ملاحظه کنید که در تاریخ مشخّص شده است: قاسطین، ناکثین، مارقین. قاسطین یعنی دشمنان بنیانی حکومتِ امیرالمؤمنین؛ ناکثین یعنی همراهان سست‌نهاد و سست‌بنیادی که بیعت را زیر پا گذاشتند به‌خاطر زخارف دنیوی، به‌خاطر هوس‌ها و آلودگی‌های دنیایی؛ و مارقین [یعنی] کج‌فهم‌ها و نادانها و جاهلهایی که به خیال اسلام، به خیال تبعیّت از قرآن، در مقابل قرآن مجسّم که امیرالمؤمنین است ایستادند؛ این جبهه‌ی مقابلِ امیرالمؤمنین است

 آری اگر به شکل گیری جریانهای دهه چهارم انقلاب اسلامی توجه نمائیم، اقدامات و تحرکات سه جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، با همان شدت، بر علیه مبانی و اندیشه های حضرت روح الله، امام خامنه ای و نظام اسلامی قابل رؤیت است! و لذا اگر بعد از فتنه دیماه 96 مسئول اجرائی کشور، چندین بار به شعارهای فتنه گران، به غیر از مطالبات اقتصادی اشاره داشته و بعد از خروج ترامپ از برجام، ورق پاره برجام را بر نیزه کرد و فریاد زد که بدون آمریکا، به همراه اروپا در برجام می ماندخبر از توطئه جریان ناکثین، سست‌نهاد و سست‌بنیادی می دهد، که پیمان شکسته و به خدمت لیبرالیسم غرب درآمده اند!

تکلیف چیست؟ اگر امام علی علیه السلام مظلومانه در محراب عبادت به شهادت رسید، بخاطر این بود که عمار مسئول تبین نظری و عملی، مالک فرمانده دفاع نظامی و ابوذر پیشتاز در امربه معروف و نهی از منکر، به شهادت رسیده بودند و سه جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، هل من مبارز می طلبیدند و کسی به دفاع برنمی خاست! پس؛ در دورانی که عمارها، مالکها و ابوذرها می توانند، میدان ندبیر را بدست بگیرند، نباید اجازه دهیم که خط امام و رهبر معظم انقلاب، مورد حملات بی وقفه جریانات شوم قرار گیرد. آری "ما می توانیم" اگر جریان سازی انقلابی داشته باشیم و از لاک بی تفاوتی و فرصت طلبی خارج شویم.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ