سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون روز نهروان به کشتگان خوارج گذشت فرمود : ] بدا به حال شما ، آن که شما را فریفته گرداند زیانتان رساند . [ او را گفتند اى امیر مؤمنان که آنان را فریفت ؟ فرمود : ] شیطان گمراه کننده و نفس‏هاى به بدى فرمان دهنده ، آنان را فریفته آرزوها ساخت و راه را براى نافرمانى‏شان بپرداخت ، به پیروز کردن‏شان وعده کرد و به آتششان درآورد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 خرداد 27 , ساعت 12:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

همه ملت ایران دیدند که در بازی ایران و مراکش، میدان دار زمین بازی،. فوتبالیستهای پر توان مراکشی بودند و در نهایت هم، بازیکن مراکشی، عزیز بوهادوز دروازه خودشان را گشود و ناباورانه، ایران را برنده آن بازی نمود!

حال با نگاه به بازی فوتبال ایران و مراکش و بازی برد-برد حسن روحانی در برجام، چه فرقی بین عزیز بوهادوز و حسن روحانی وجود دارد!

اولا عزیز بوهادوز ناخواسته دروازه خودی را گشود، اما حسن روحانی آگاهانه و دروازه پیشرفت ایران را برای آمریکا بدون مدافع واقعی گذاشت! و حتی برادرش را بعنوان نفوذی به تیم مذاکره کننده تحمیل کرد!

ثانیا عزیز بوهادوز بعد از زدن گل به خود، ساعتها گریست و از مردم مراکش عذرخواهی نمود، اما حسن روحانی، بعد از شکست در برجام، با پررویی تمام، اشکی نریخت و شرمسار نشد!m

ثالثا عزیز بوهادوز به اشتباه خود واقف شد و عبرت گرفت، اما حسن روحانی می گوید ما برنده برجام بودیم زیرا آمریکا را بی آبرو کردیم! حال با چه قیمتی، منافقانه نمی گوید!

رابعا عزیز بوهادوز پیاده نظام و ستون پنجم ایران نبود، ولیکن حسن روحانی با تفکر لیبرالی، پیاده نظام غرب در ایران محسوب می شود!

خامسا عزیر بخاطر شهامت در عذرخواهی عزیز شد، ولی حسن، بخاطر اشرافیت و تکبر، در نزد مردمش، ذلیل گردید!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ