سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرت را با نیکویى بدو سرزنش کن ، و گزند وى را به بخشش بدو به وى بازگردان . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 97 خرداد 28 , ساعت 10:32 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

میثم مطیعی برای چهارمین بار در نماز عید فطر، بخشی از شعر خوانی خود را همانند سال گذشته به کسانی که در صف اول نشسته اند اختصاص داد و گفت:

ای نشسته صف اول! صف ایثار آنجاست / آن سوی «نرده»... ببین... لذت دیدار آنجاست 

نکند «نرده» میان تو و مردم باشد / دردِ دل‌ها پسِ این فاصله‌ها گُم باشد

گر به یک نقد رود صبر و قرارت از دست / صف اول منشین، بین جماعت جا هست!

دوستان! صدق و صفای دهه شصت چه شد؟ / راستی حال و هوای دهه شصت چه شد؟ 

با اتمام تعطیلات عید فطر، جریان اصلاحات سابق یا جریان غیرانقلابی و ضدانقلابی امروز، حملات ناجوانمردانه ای را بر علیه دکتر مطیعی سازماندهی و آغاز کردند. البته همه کسانی که در صف اول می نشینند، غیرانقلابی و ضدانقلاب نیستند و انسانها و مسئولین فریخته و انقلابی هم در آن صف می نشینند، حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال گذشته، پس از حملات باند زر و زور و تزویر به دکتر مطیعی، خود را صف اولی نامیدند. حال باید علت عصبانیت این جماعت را مورد بررسی و کنکاش قرار دهیم، که چرا هر حرف حقی را که مطالبات اصلی مردم را بازگو می کند، برنمی تابند؟ مگر مشکلی دارند؟! البته باید اعتراف کرد و گفت؛ که سهم صف اول نشینان، در حقوقهای نجومی، حیف و میل بیت المال، ایجاد فتنه و شورش، اشرافیت و اختلال در مبانی دینی و انقلابی، بسیار بالا است!

از زمانی که واژه اصلاحات توسط محمد خاتمی در سال 76 به سرقت رفت، عده ای با سوءاستفاده از این واژه، بر علیه مبانی اسلام و انقلاب اسلامی حملاتی داشته و دارند و اگر نگاهی عمیق به دوران حکومت کوتاه امیرالمومنین علی علیه السلام بینددازیم، وضعیت جریان غیر انقلابی و ضدانقلابی امروز، شبیه جریان سه گانه ی ضدانقلابی ناکثین، قاسطین و مارقین زمان علی علیه السلام است، که رهبر انقلاب در 14 خرداد امسال به آنها اشاراتی داشتند.

جریان ناکثین، قاسطین و مارقین، از هر اقدامی که به نفع معاویه زمان، شیطان بزرگ باشد، حمایت می کند! مثل FATF ، برجام، پالرمو، حقوقهابی نجومی، کشف حجاب زنان، ایجاد فتنه و ...! و هر کس و جریانی به دفاع از انقلاب اسلامی و مبانی دینی و اعتقادی مردم بپردازد، بشدت مخالفت می کنند!، این جریانات آنقدر بی هویتند، که طنین صدای احسنت و تشکر مردمی از دکتر مطیعی را نادیده می گیرند، لذا مشکل آنان، داشتن زاویه با مبانی دینی و نظام اسلامی است!

پس، وظیفه سنگین جریان اسلام ناب محمدی متشکل، از عمارها، مالکها و ابوذرها، افشاء چهره کثیف اسلام آمریکایی متشکل از ناکثین، قاسطین و مارقین است، آنهم با لحاظ نمودن امر امام خامنه ای در خطبه های عید فطر، که فرمودند: «پرداختن به یکدیگر را بگذارند برای یک وقت دیگر، امروز که دشمن در مقابل کشور ایستاده است همه با هم دست‌به‌دست هم بدهند، متحد باشند، در یک جهت کار کنند برای استقلال و عظمت کشور.»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ