سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها، می پرسند، تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 خرداد 31 , ساعت 1:58 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تیم ملی فوتبال ایران بعد از گلی که از تیم اسپانیا دریافت کرد، بلافاصله از لاک دفاعی خارج و با بازی هجومی در صدد جبران اشتباه سرمربی خود کی روش برآمد، اما 54 دقیقه اجازه حمله به تیم مقابل، فرصت را از بازیکنان پرانرژی ایران گرفت! و این باخت ثمره ترسی بود که سرمربی خارجی به بازیکنان شایسته ایران، به مدت 54 دقیقه تحمیل کرد.

اگر همان 36 دقیقه بازی هجومی را از شروع بازی در دستور تیم ملی فوتبال ایران قرار می گرفت، قطعا افسانه بازیکنان اسپانیا و اروپاف زودتر فرو می ریخت و لذا بعد از اینکه فرصت خودباوری و بازی هجومی به بازیکنان تیم ایران داده شد، به موقعیتهای گرانبهایی برای زدن گل دست پیدا کردیم و ای کاش اسپانیا در همان دقایق اول بازی گل میزد، تا تیم قدرتمند ایران با بازی هجومی خود، زلزله وحشت را در بین ستاره های فوتبال اروپا به نمایش بگذارد!

زبانها و قلمهای مرموزی با جعل گروه مرگ، بازیکنان ایرانی را مدتها ترسانده و با تصمیم نابجای سرمربی، بازیکنان شایسته ایرانی در کنج عزلت دفاع ناموجه قرار گرفت!، که نتیجه آن باخت کشور عزیزمان بود، همانگونه که در مذاکرات هسته ای، رئیس جمهورمان، آمریکا را کدخدا لقب داد! و نتیجه آن، بزرگترین باخت، خیانت و ذلت تاریخی را بعد از قرارداد ترکمنچای، به نام برجام، به ایران اسلامی تحمیل کرد! زیرا با دستور حسن روحانی، ایران در طول مدت مذاکرات هسته ای، به لاک دفاعی برده شد و به سئوالهای متعدد شیطان بزرگ که کدخدا نامیده شده، پاسخ می داد! آری؛ این سرنوشت ملتی است که خودباوری را کنار بگذارد و به دفاع نامتوازن به همراه ترس و لرز بپردازد!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ