سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشی که بدان عمل نمی شود، مانند گنجی است که از آن خرج نمی شود . صاحبش در گردآوریش خود را به رنج می اندازد و به بهره اش نمی رسد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 93 شهریور 23 , ساعت 10:41 عصر

به نام خدا و برای خدا

آمریکا در یک چرخش  180 درجه ای در برابر گروهک خود ساخته داعش اعلام جنگ نموده و بدنبال ایجاد ائتلاف بین المللی، علیه این گروه خون آشام است.

اقدام جنگی ایالات متحده آمریکا علیه گروه داعش بیشتر به یک شوخی و بازی مُضحک شباهت دارد! چرا؟! برای اینکه گروه تروریستی داعش، با مدیریت و برنامه ریزی سازمان سیا آمریکا و با پول نفت کشورهای پادشاهی سعودی و قطر شکل گرفته است و با سلاحهای های اهدائی کشورهای عربستان، ترکیه و کشورهای غربی علیه نظام سوریه و عراق می جنگند.

کدام فرد عاقلی باور می کند، که آمریکا، عربستان، قطر و ترکیه و بعضی از کشورهای غربی، قصد مبارزه و جنگ با تروریستهای داعش را دارند؟!؟

nhua

ابوبکر البغدادی رئیس گروهک تروریستی داعش، پس از تصرف شهر بزرگ موصل، خود را خلیفه مسلمین معرفی نموده و با شکل گیری کشوری بر اساس دموکراسی و آراء مردم  مخالف است! و پادشاه عربستان و قطر هم با برگزاری هر نوع انتخابات آزاد مخالفت می ورزند! لذا جنگ آمریکا با داعش حرف مسخره ای است، زیرا هم داعش به پادشاهی اعتقاد دارد و هم عربستان و قطر! و اصولا حمله داعش به سوریه و عراق جهت تشکیل حکومت پادشاهی همانند عربستان و قطر بوده است.

از طرف دیگر نتیجه جنگ آمریکا و متحدینش علیه داعش، موجب تضعیف سایر گروهای ترریستی مورد حمایت آمریکا در سوریه  خواهد شد و این عمل با منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه منافات دارد و لذا قصد آمریکا فراتر از نابودی گروه تروریستی داعش ارزیابی می شود و آن ساقط کردن نظام سوریه بعنوان یکی از حلقه های محور مقاومت می باشد.

پس از گذشت نزدیک 4 سال، از حمله همه جانبه تروریستها، با حمایت محور غربی، عبری و عربی به کشور سوریه و مقاومت جانانه این کشور در برابر تروریسم جهانی، که می شود آن را یک جنگ جهانی علیه سوریه خواند، غرب استراتژی دیگری را برای تغییر نظام سوریه در پیش گرفته و آن بهانه نابودی گروه تروریستی داعش است.!

در مقطع فعلی که گروه های تروریستی نتوانسته اند اهداف آمریکا، اسرائیل و کشورهای غیر دموکراتیک پادشاهی عرب را در سوریه لبنان و عراق را محقق کنند، آمریکا بدنبال برخورد و یا حذف تروریستهای داعش نیست، بلکه از این طریق می خواهد این گروه تروریستی را که وارد خطوط قرمز آمریکا شده است را، با پولهای حرام شاهان شهوت پرست عرب، تنبیه و مدیرت نماید.

داعش

آمریکا بخشی از پول کشورهای عرب حامی تروریست را، برای برخورد و مدیریت گروه تروریستی(بد) داعش  هزینه می کند و قسمتی از آن را، در اختیار سایر گروه های تروریستی(خوب)، که در راستای اهداف آمریکا با نظام سوریه می جنگند، قرار می دهد و بخش قابل توجهی از آن نصیب آمریکائیها خواهد شد و در نهایت پس از تضعیف و مدیریت گروه داعش توسط آمریکا، بهره کشورهای عربی از این ائتلاف نامبارک، ندامت، ناامنی و بحرانهای داخلی از سوی گروه های تروریستی خواهد بود.

آیا کشورهای عربی که با پول آنها گروه تروریستی داعش شکل گرفته است، می توانند در مقابل آمریکا بایستند و در این ائتلاف مُضحک و ناموزون شرکت ننمایند؟!؟ جواب منفی است زیرا نوکران با اجازه آمریکا در این چند سال هزینه تروریستهای داعش را تأمین کرده و لذا چاره ای به غیر از همراهی با آمریکا را ندارند.

اما؛ امروز که گروه جنایتکار و تروریستی داعش، دامن اربابان خود را گرفته،  کشور قدرتمند جمهوری اسلامی ایران، که سالها خطر گسترش جریان تروریسم در جهان را اعلام کرده بود، وارد اقدام نمایشی آمریکا نمی شود و به بازی ائتلاف، نمی پیوندد و برخورد گزینشی باجریانهای تروریستی را نمی پذیرد و این ائتلاف و اتحاد بخاطر تناقضهای فراوان آن، قبل از شروع، شکست خورده و مرده است!!!!!.


والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ