سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیده دوست از [دیدن] عیب های محبوب، نابیناو گوشش از [شنیدن] زشتیِ نقص هایش ناشنواست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 تیر 5 , ساعت 8:19 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در چند روز گذشته سوژه اکثر رسانه ها،رفتن حسن روحانی به توچال، به همراه رئیس دفتر و وزیر بهداشت و درمان کشور بود. رفتن به توچال، در شرایط سختغ اقتصادی و سیاسی کشور و شکست برجام، آنهم با لباس اشرافیت آمریکایی-انگلیسی! برای رئیس جمهوری که به ظاهر لباس روحانیت به تن کرده، ناپسند است! (یک جمع اشرافی با کلاس!) 

این روزها، اقتصاد ملت و کشور با بی تدبیری و شیطنت دولت و عوامل ناامن سازی اقتصادی و سیاسی وابسته به جریان زر و زور و تزویر، به درون چاله تزویر سقوط کرده، اما این جریان نابکار، آنقدر قدرتمند شده، که بر تن حاج حسن لباس فاخر اشرافیت پوشانده و به توچال می برندش! و با رسانه ای کردن حضور مشکوک رئیس جمهور در توچال، به مردم مستضعف، این پیام را مخابره می کنند؛ اولا دولت متعلق به 4 درصدی های است! ثانیا اگر بدنبال بهبود وضعیت اقتصادی هستید، باید حاکمیت را وادار نمائید، تا دست حسن آقا را برای فشردن دست ترامپ آزاد بگذارد، والا شرایط را برایتان سخت تر خواهیم کرد!

آری اگر ملتی در وقت لازم تصمیم عاقلانه و درست نگیرند، آنگاه عوامل 4 درصدی اشرافیت ضدانقلاب،ا بر کشور مسلط شده و یک جوان 31 ساله با خریدن 38 هزار سکه و آن دیگری با واردات چند ده هزار خودروی قاچاق می توانند، بازار تهران را به اعتصاب ! حاج حسن را به توچال! و عوامل دیگری را به نام اصلاح طلب، اپوزیسیون و ضدانقلاب، به نوشتن نامه به رهبری وادار و سپس با سازماندهی ارذل و اوباش به درون تجمع بازاریان، بر علیه جبهه مقاومت که بازوان امنیتی ایران در فرا مرزهای نظام اسلامی هستند، شعارهای ضدانقلابی سر دهند! در خصوص آشوبهای دیروز، مهدی هاشمی رفسنجانی در زندان بوده یا در مرخصی؟!

راستی؛ چرا 4 درصدی های ضدانقلاب اشرافی به چنین قدرتی دست پیدا کرده اند؟! آیا برخی از 4 درصدی ها، به مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی نفوذ نکرده اند؟! پیوند نامبارک و خطرناکی در سایه نفوذ لیبرالها به درون قوه مجریه و مقننه صورت گرفته است!  

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ