سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به سه تن نمی نگرد و با آنان سخن نمی گوید : پیشوای ستمکار، پیرِ زناکار و عابد متکبّر . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 97 تیر 5 , ساعت 1:36 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تیم ملی فوتبال ایران وقتی در بازی با اسپانیا از لاک دفاعی فارغ شد! آنگاه نشان داد که چیزی از حریف کم نداشته و ملت ایران و مردان تیم ملی فوتبال دریافتند، که اصطلاح نابخردانه گروه مرگ، تزویر و توطئه ای برای تضعیف و ناکارآمد نمودن تیم ملی بوده و لذا در بازی با پرتقال در لاک دفاعیغ فرو نرفت و سخن حضرت روح الله را که فرموده : « یأس از جنود شیطان است، امید از جنود خداست» را سرلوحه بازی عزتمندانه قرار داده و  هیمنه یک تیم اروپایی و سوپربازیگر فوتبال اروپا را (رونالدو) فرو ریخت و با تساوی بازی مهیج خود، سرافرازانه از جام جهانی 2018 روسیه خدا حافظی نماید.

آری بعد از بازی باخت مقابل اسپانیا، باور "ما می توانیم" بر یأس و ترس از تیم های اروپایی، غلبه کرد و تیم ملی فوتبال ایران با بازی مردانه، هوشمندانه، تهاجمی مدبرانه و گرفتن پنالتی کریستین رونالدو توسط علیرضا بیرانوند، در جام جهانی 2018 روسیه شگفتی ساز شد و همانند، باور و اعتقاد ما "می توانیم" در عرصه های غنی سازی 20درصد، موشکهای بالستیک، پرتاب ماهواره،نانو تکنولوژی و صدها پیشرفت و اختراع بوجود آمده از انقلاب اسلامی، این بار تیم ملی فوتبال، غرور ملی و عرت ملت بزرگ ایران را سرفرازانه در جایگاه شایسته ایران و ایرانی حفظ کرد.

باید بگویم؛ بچه های تیم ملی فوتبال ایران، متشکریم، شما جانانه جنگیدید و شایستگی ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشیدید و لذا دستتان درد نکند، ای والله، که رهبری در وصف کار بزرگ شما فرمود: « شما پیروز و سرافراز برگشتید. آفرین. انشاالله موفق باشید»

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ