سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به کار کسانى خشنود است ، چنان است که در میان کار آنان بوده است ، و هر که در باطلى پا نهاد ، دو گناه بر گردن وى افتاد ، گناه کردار و گناه خشنودى بدان کار . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 تیر 5 , ساعت 3:59 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جل الخالق، مذاکره برای اخذ تابعیت از آمریکا، ویژه ی خاص برخی از فرزندان مسئول ایرانی، آنهم بصورت نانوشته و مخفیانه در برجام گنجانده شد! در این رابطه آقای ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته است: «رییس‌جمهوری که پسرش سه‌تابعیتی است؛ هم تابعیت کانادایی دارد،ف هم تابعیت انگلیسی و هم تابعیت ایرانی، آیا می‌تواند نگاه به داخل و مصرف کالای ایرانی را ترویج کند؟ وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به 2500 نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسوولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانشان جزو این 2500 نفر باشند ... باید دقیقا اعلام شود که فرزندان کدام مسوولان در آمریکا زندگی می‌کنند.»

خبر وحشناک آقای ذوالنور در کنار خبر استیون منوچین، رئیس(وزیر) خزانه داری دولت آمریکا، فاجعه اعتدال است که گفت: « 5 هزار و 432 نفر از فرزندان مسئولین ایران در آمریکا حضور دارند، که در حال حاضر به جز املاک‌ و دارایی شخصی، 148 میلیارد و 267 میلیون دلار در حساب این نفرات پول وجود دارد، که بعلت نبود فدرال پولی در ایران و امضا نکردن FATF از منابع نامشخص، این پولها در قالب پولشویی از مردم ایران وارد آمریکا شده و ما این مبالغ را توقیف می‌کنیم.» رمز اقدامات بی ثبات کننده اقتصاد ملت و کشور از سوی حسن روحانی و نوبخت در همین جا است!

چرا در زمانی که حسن روحانی رئیس جمهور است، پسرش مجید عمرانی! (قبلا فریدون! بعدا روحانی! حالا عمرانی! عجب موجوداتی) سه تابعیت دارد؟! مگر علی مطهری مرده که پسر رئیس جمهور ایران سه تابعیتی است؟! از نمایندگان انقلابی مجلس انتظار داریم، در این شرایط سخت اقتصادی که دولت مسبب تحمیل آن به ملت است، ابوذرگونه لیست فرزندان مسئول ایرانی را در آمریکا منتشر، تا جریانهای معاند، اپوزیسیون و برانداز، بر علیه نظام اسلامی شورش نکنند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ