سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند زنده ای میان مردگان است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 تیر 7 , ساعت 7:9 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز حسن روحانی در نشست هم‌اندیشی مدیران اجرایی کشور، ضمن تأکید بر حفظ وحدت، به یکباره سوپرانقلابی شده و از مبارزه با دشمن و حفظ استقلال کشور گفت! که این سخنان با مرام لیبرالها سازگاری ندارد. البته در شرایطی که برخی از اصلاح طلبان و نمایندگان مجلس در لیست امید، از استعفاء و رأی عدم کفایت رئیس چمهور سخن می گویند، باید در مقابل توطئه ی این نادانها ایستاد، زیرا در زنگ حساب، فرار، زرنگی و قالتاق بازی است!

رئیس جمهور ضمن اظهار ارادت و دست بوسی مردم، از منتقد گرفته تا هوادار دولت، گفت: « امروز دولت در خط مقدم مبارزه است / برای دفاع از استقلال‌ و آزادی، و مردم‌سالاری‌ و جمهوریت و اسلامیت نظام و دین و فرهنگ‌مان را معامله نمی‌کنیم / امروز روز به اهتزاز درآوردن پرچم عزت و عظمت ملت ایران است / اگر ما بخواهیم با سبک کاری سال 96 کشور را اداره کنیم باید بدانیم که ناموفقیم / ما می‌توانیم در بخش صنعت ساختمان یک حرکت بزرگ ایجاد کنیم، اشتغال و امید ایجاد کنیم / باید بگذریم، باید در راه خدا با جان و مال فداکاری کنیم / ما باید تولیدمان را به حرکت در آوریم / ما توقعاتمان را پایین بیاوریم / من از مردم سؤال می‌کنم مردم عزیز، سروران ما، ولی‌نعمتان ما که ما خادم شما هستیم، شما به ما بگویید که راه چیست؟ / از 18 اردیبهشت (از زمان خروج آمریکا از برجام) هر شب برای دولت شب قدر بوده است!/ ، . و ... » یعنی دولت 24 ساعته مشغول فعالیت است! اما باور این سخنان بسیار سخت است، آیا رئیس جمهور بخشنامه برای فعالیت بیشتر مدیرانش بعد از 18 اریبهشت صادر کرده؟!

به نظرم خالی بسته! زیرا این مدیران بر اساس سهم خواهی یا همان سخنی که حاج حسن بعد از پیروزی در سال 96 گفت؛ "حالا مدیریت سهم این 24 میلیونی است که به من رأی دادند، منتقدین فقط می توانند انتقاد کنند!"

حرفهای جالبی است. اگر به آنها عمل نماید، همه ملت آستین بالا می زنند و نیازی هم به دست بوسی و خواهش و خادم شدن نیست! شما وظیفه تان را انجام دهید، عقده گشایی نمی کنیم، اما از نفاق باید ترسید!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ