سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرگویی، حکیم را می لغزاند و بردبار را ملول می کند، پس پرگویی مکن که به ستوه آوری و کوتاهی مکن که خوار گردی . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 تیر 8 , ساعت 7:14 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دغدغه اصلی و خواست مردم و بخصوص جوانان، معیشت و اجراء عدالت توسط قوای سه گانه کشور است، که با توجه به اینکه 90 درصد بودجه کشور در اختیار رئیس جمهور است، انگشت اشاره مردم، جهت حل مشکلات اقتصادی متوجه او بوده و حل مشکل ازدواج و مسکن جوانان، طبق قانون اساسی از وظایف دولت است. حال که رئیس جمهور با سخنرانی انقلابی، دستور اکید در رابطه با ساخت مسکن داده، مردم منتظرند تا وعده مسکن اجتماعی که 5 سال فراموش شده! توسط دولت عملیاتی شود!

تلاش دولت و شخص رئیس جمهور در 5 سال گذشته، ایجاد انحراف در خواسته های به حق مردم و جوانان بوده است، مثلا اگر جوانان از دولت، ایجاد شغل و ساخت مسکن خواسته اند، حسن روحانی از برگزاری کنسرت، ورود بانوان به وزشگاهها، گسترش و عدم نظارت بر شبکه های اجتماعی خارجی و در یک کلمه بزک کردن برجام و آمریکا سخن گفته است!

رئیس جمهور در نشست هم اندیشی مدیران اجرائی کشور، اینگونه سخن گفت: «ما می‌توانیم در بخش صنعت ساختمان یک حرکت بزرگ ایجاد کنیم، اشتغال و امید ایجاد کنیمهیچ کس امروز حق ندارد اگر زمینی که نیاز فوری امروزش نیست، هر دستگاه و شرکت دولتی در اختیار وزارت مسکن برای ساختمان قرار ندهد، این الزام است و من این را دنبال می‌کنم

اجراء و الزام رئیس جمهور در جهت اختصاص زمین برای ساخت مسکن، آزمونی برای صداقت اوست! با وجود حجم زیاد نقدینگی، آیا حسن روحانی در امتحانی که نیازی به دلار و سرمایه خارجی ندارد، نمره قبولی از ملت می گیرد؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ