سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خشم را با بردباری بازگرداندن نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 تیر 8 , ساعت 10:41 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چه تیم اقتصادی کارآمد و هماهنگی حسن روحانی دارد! که وقتی فرمانده اقتصاد مقاومتی(جهانگیری) دستوری صادر می کند، بلافاصله یک لیبرال(نوبخت) که فرزندشا در آمریکا می لولد، آن حکم را هوا کرده و حسن هم سکوت می کند! بعد فرمان مدیریت بحران اوضاع آشفته بازار، در اختیار اینها است!

حال به خبر توجه فرمائید، تا بیشتر متعجب شوید، "یک روز پس از دستور قطع یارانه سه دهک پردرآمد جامعه از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سخنگوی دولت آنرا تکذیب کرد! چرا؟!

مگر دستور معاون اول رئیس جمهور بر اساس لایحه دولت که نوبخت آن را تنظیم و مجلس آن را تصویب کرده، نبوده؟! پس موش و گربه بازی نوبخت به نمایندگی از حزب اعتدال و توسعه آمریکایی! با جهانگیری به نمایندگی از حزب کارگزاران سازندگی لیبرال دموکرات! برای چیست؟ چرا رئیس جریان اعتدال اسلام رحمانی، یعنی جناب روحانی، این دو نفر را تنبیه و عزل نمی کند؟!

چاره کار چیست؟ مردم عزیز کشورم بدانید، هر مدیر لایقی را رئیس جمهور برای تدبیر در امور اقتصادی دعوت به کار نموده، یک شرط داشته اند و آن برکناری باقر نوبخت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بوده! که حسن، جرأت آن را ندارد! چرا؟! آیا پسر نوبخت و دختر برادرش، از محل سهمیه برجام، به آمریکا رفته اند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ