سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند جویای دانش را دوست می دارد ونیز فرشتگان و پیامبران او. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 97 تیر 12 , ساعت 8:21 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

یکی از استراتژیستهای رژیم صهیونیستی می گوید؛ "تهدید و بُلُفی را که طرف مقابل شما جدی بگیرد، نتایج آن از جنگ نظامی بیشتر است." بر همین اساس، حسن روحانی آمریکا را کدخدا و در بدو مذاکرات هسته‌ای در سال 92 گفت: "دولت با یک خزانه خالی و انبوه بدهکاری روبه‌رو است." بعد از سخنانت کذب رئیس جمهور، وزیر خارجه جواد ظریف در آستانه مذاکرات هسته ای، دستان لرزانش را بالا برد و گفت: «آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام سیستم نظامی ما را نابود کند!»

حال باید پرسید؛ اگر طرف مقابل نظام اسلامی در مذاکرات هسته‌ای، شیطان بزرگ باشد، آیا با این سخنان بزدلانه، قواعد بازی برد-برد را رعایت و تحریمها را لغو می‌کند؟!

اگر در کشوری، وزارت اطلاعاتش مستقل باشد و شورای عالی امنیت ملی، مجلس و قوه قضائیه به وظایف خود بدرستی عمل نمایند، سخنان حسن روحانی و جواد ظریف، مصداق ضد منافع کشور و ضد امنیت ملی است و قطعا نیروهای امنیتی هر کشور، گوینده این سخنان را بعنوان جاسوس و ستون پنجم دشمن، تعقیب و رها نخواهند کرد.

وقتی آغاز مذاکرات هسته ای با سخنان بزدلانه و گرای به دشمن شروع شود، نتایج سحرش برجامی است! که توان هسته‌ای کشور را نابود و امروز، رئیس جمهور و وزیر خارجه در کنار میت برجام، ناله و شیون سر می دهند و با سخنان کذب، به ایجاد التهاب در کشور دامن میزنند! در همین راستا جواد ظریف، در جمع مسئولان اتاق بازرگانی، جهت تکمیل پازل سخنانش در سال 92 می گوید: «ناموفق شدن برجام برای ما خیلی خطرناک است!» این سخن ظریف مقدمات خواست سه کشور اروپایی به نمایندگی از آمریکا است که می گویند: "شما هم برجام را حفظ و از آن خارج نشوید و هم تحریمها را باید بپذیرید و به آن پایبند باشید." عجب، تقسیم عادلانه‌ای! و عجیب تر سخنان بزدلانه و ابلهانه‌ای است، که می گوید:"ناموفق شدن برجام برای ما خیلی خطرناک است!"بقول آن شاعر خوش ذوق انقلابی که گفت:

دشتمان گرگ اگر داشت، نمی‌نالیدیم / نیمی از گله ما را سگ چوپان خورده !

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ